• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rikky zijn Integra en Puch

Ik ken hem ja... Zeldsaam apparaat...

K&N is oook inderdaad ander spul ja...

De uitlaat waarop hij is afgesteld koop je niet onder de 2000... (hier wel al een spruitstuk mee gerekend)

Ah een geforceerde inlaat liefhebber... Vaak heel leuk spul. Maar weer niks voor mij:-b

Wat voor iets rij jij dan?

Ook leuk ...

GroteFoto-VIG3GSYU.webp

GroteFoto-KUOKDN3Y.webp

...tot je bij de neus komt :-&

Foto-GXAJWOVM.webp

GroteFoto-C6GRUM4A.webp

die gast heeft die auto gewoon verkracht..

@ rikky, ik heb nu een renault megane rs (2.0 turbo) met 225 pk..

Ik had net al proberen te zoeken naar je topic maar kon niks vinden...

Maar dat is een heel leuk autotje!! Heb je de link van je topic (ben niet echt makkelijk met internet:schaam )

heb geen topic waar ik me voorstel met deze wagen,
toen ik hier kwam had ik een alfa 147 veloce.

hou show off gedeelte in de gaten volgende week, daar zal hij uitvoerig aan bod komen (als het weer mee valt)

Oke doe ik zeker! Ik zag laatst zo'n auto in Rijkevoort en ik was best onder de indruk van de auto... Mooie lijnen mooie stijl kort om een mooie auto!

Ik hoop dat het weer morgen en overmorgen goed is dan komt er vanuit mij zondag avond een leuke update...

origineel vind ik persoonlijk nog het mooist...zo werd hij ooit door designers ontworpen....de meeste facelifts van auto's doet ze ook geen deugd:-/

Super Top zei:
8-o is dit?!?
De reincarnatie van Michel Jackson ofzo? Echt enorm zonde.

GroteFoto-C6GRUM4A.webp

Lijkt wel een beetje op Thomas de trein :-"

Ik ben ook altijd erg van het origineel. Dat is toch vaak het mooiste. Jouw integra in het wit is echt zeer strak. Wel jammer dat de spoiler eraf is, dat stond toch wel erg mooi.

Zoals er bij staat geschreven werd hij gepolijst en kwam de spoiler zsm er weer terug op... Gister gepolijst en spoiler zit er onder tussen ook weer op.

Vandaag of morgen worden er foto's geplaatst