• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

rip karcher, welke nilfisk/alto

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartr123

Detailing chief
24 aug 2008
1.248
85
49
nu ik weet wat het defect aan m'n karcher hd is,en de standaard reperatie kosten €95,- is. ben ik compleet klaar met karcher.
heb er nog maar een woord voor: prul!
aangezien ik wel wil blijven foamen moet er dus een nilfisk/altokomen.
welk type kunnen jullie een beetje adviseren?
is de karcher koppeling trouwens om te ruilen tegen een nilfisk koppeling?
of moet ik nog een nieuwe foam-gun kopen?

bart
 
Hey bart,

Of die koppeling nog te ruilen is weet ik niet, dan zou je Tim eens lief moeten aankijken maar ik weet niet in hoeverre mogelijk is. Ik heb sinds kort de Nilfisk Alto E 140.1 9 s xtra. Ik ben er erg tevreden over tot nu toe. Krachtig apparaat voor een mooie prijs! Variabele lans, een functie erop om je slang op te rollen + mogelijkheid om het spuitpistool in te zetten wat het opbergen van het apparaat alleen maar makkelijker maakt.
 
zat zelf na een middagje surfen te denken aan de nilfisk/alto P150.1-10 X-TRA te denken.
 
Ik heb voor mijn Alto bij de bouwmarkt een koppelstuk gekocht zodat ik karcher atributen op mijn Alto kan aansluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.