Hallo,
Mijn naam is Rob, woon in Rotterdam en ik rij in een Peugeot 406 coupé.
Ben op internet eens opzoek gegaan hoe je nu het beste je auto kan onderhouden en je carosserie in topconditie kan houden.
Uiteindelijk kwam ik uit bij Carclean.
Na een bezoekje aan hun nieuwe adres in Berkel & Rodenrijs gaat het dan echt goed kriebelen.
Wat een producten, mooi hoor, namen waar ik nog niet eerder van gehoord heb.
Ik poets mijn wagen regelmatig, ik gebruik het merk Mequiars, best prijzig maar ja, als het maar goed is.
Maar na een bezoek aan Carclean gaat er weer een andere wereld voor je open.
Het kan blijkbaar dus ook goedkoper zonder aan kwaliteit in te leveren.
Ik ben verder een leek in de techniek van het poetsen daarom hoop ik hier op dit forum veel te leren.
Mijn auto is de laatste tijd goed onder handen genomen voorwatbetreft het motor gedeelte en onderkant.
Nieuwe draagarmen, nieuwe stabilisatie stangen en spoorstangen.
Verder heel de motor een beurt gegeven met alleen de beste onderdelen en suplementen zoals nieuwe olie van eerste raffinage (vol synthetisch)
Hij moet er nu weer tegen kunnen en nu is de buitenkant aan de beurt.
Klaar maken voor de aankomende winter zeg maar.
Groeten,
Rob.
Mijn naam is Rob, woon in Rotterdam en ik rij in een Peugeot 406 coupé.
Ben op internet eens opzoek gegaan hoe je nu het beste je auto kan onderhouden en je carosserie in topconditie kan houden.
Uiteindelijk kwam ik uit bij Carclean.
Na een bezoekje aan hun nieuwe adres in Berkel & Rodenrijs gaat het dan echt goed kriebelen.
Wat een producten, mooi hoor, namen waar ik nog niet eerder van gehoord heb.
Ik poets mijn wagen regelmatig, ik gebruik het merk Mequiars, best prijzig maar ja, als het maar goed is.
Maar na een bezoek aan Carclean gaat er weer een andere wereld voor je open.
Het kan blijkbaar dus ook goedkoper zonder aan kwaliteit in te leveren.
Ik ben verder een leek in de techniek van het poetsen daarom hoop ik hier op dit forum veel te leren.
Mijn auto is de laatste tijd goed onder handen genomen voorwatbetreft het motor gedeelte en onderkant.
Nieuwe draagarmen, nieuwe stabilisatie stangen en spoorstangen.
Verder heel de motor een beurt gegeven met alleen de beste onderdelen en suplementen zoals nieuwe olie van eerste raffinage (vol synthetisch)
Hij moet er nu weer tegen kunnen en nu is de buitenkant aan de beurt.
Klaar maken voor de aankomende winter zeg maar.
Groeten,
Rob.