• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rodders collectie

'Granny Smith' om precies te zijn! Ik ruik aan alle Dodo's elke keer dat ik in de garage ben... :heart_eyes:
 
Hahaha, dat is exact waar het naar ruikt Xizer!

Ja, de mannen van Dodo Juice weten in ieder geval hoe ze een product aantrekkelijk kunnen maken! :)
 
Xizer zei:
'Granny Smith' om precies te zijn! Ik ruik aan alle Dodo's elke keer dat ik in de garage ben... :heart_eyes:

Sorry dat ik het zeg hoor, maar "snuiven" aan chemische producten hoe lekker ze ook soms zijn. Kan toch niet gezond kan zijn??
 
Daarom zitten hier ook zoveel gekken en poetsverslaafden :-"

Wat me wel opvalt is dat je van 3 a 4 merken spullen hebt.
De meeste gaan voor 1 merk, soms 2.. .leuk om te zien !


Gr. Arjan
 
Juffer1 zei:
Daarom zitten hier ook zoveel gekken en poetsverslaafden :-"

Wat me wel opvalt is dat je van 3 a 4 merken spullen hebt.
De meeste gaan voor 1 merk, soms 2.. .leuk om te zien !


Gr. Arjan
Is miss een beetje raar, en toch gebruik ik ongeveer alle producten in mijn collectie.
Ik vind dat je voor jezelf moet uitzoeken waarmee je graag werkt en waarmee jezelf de beste resultaten haalt en daar moet vanuit gaan bij het aanschaffen van producten.
Ook probeer ik zo min mogelijk vooroordelen te hebben, autoglym bijvoorbeeld heeft niet zo'n goed imago, maar ik gebruik het toch want ze hebben gewoon enkele topproducten.
Zoals Mike Philips van meguairs zegt: "Find something you like, and use it often", daar probeer ik ook vanuit te gaan.
En zo nu en dan eens iets nieuws proberen, want nieuwsgierig blijven we :D




Sonador zei:
Sorry dat ik het zeg hoor, maar "snuiven" aan chemische producten hoe lekker ze ook soms zijn. Kan toch niet gezond kan zijn??
Het snuiven aan de poetsproducten doen we toch allemaal? Misschien zit daar ook gewoon de verklaring voor onze poetsverslaving, ach we doen er niemand kwaad mee dus gewoon blijven gaan!
 
Sonador zei:
Sorry dat ik het zeg hoor, maar "snuiven" aan chemische producten hoe lekker ze ook soms zijn. Kan toch niet gezond kan zijn??

Natuurlijk wel, en mocht dit niet het geval zijn dan neem ik alle mogelijk gevolgen gewoon voor lief. :D
 
Vandaag even aan het opruimen geweest in mijn collectie en een gedeelte in een andere kast gestoken. Daarom ook maar even wat foto's gemaakt.
Menzerna:
verzameling1.jpg

Let niet op de labels op de flessen, die kloppen wel vaker niet bij menzerna

Dodo Juice:
verzameling2.jpg

Heerlijk toch die dodo spullen
verzameling4.jpg

de wookie :D

Chemical Guy's
verzameling3.jpg


Poorboy's World
verzameling5.jpg


Meguiars
verzameling6.jpg


Smartwax:
verzameling7.jpg


Van alles wat, maar wel goed:
verzameling8.jpg


Nog een hoop spullen die altijd in de garage staan:
verzameling9.jpg


De hulpmiddelen voor de velgen proper te houden:
verzameling10.jpg


2 Dozen met pads/doeken/machine en de padwasher:
verzameling11.jpg



Pads, doeken, machine's, emmers, hd-spuit, en nog een aantal producten die uitgeleend zijn staan niet op foto. Maar het geeft toch al een idee. Als er vraag is kan ik nog bij iedere foto zetten welke product het zijn.

Als machine's heb ik:
- Meguiars g220 DA
- AEG PE150 rotary
- Homemade hd
- lakdikte meter
 
Inderdaad, ben niet zo merk gebonden, gebruik van ieder merk de producten die ik het leukste vind. Wil nog een hoop bij hebben maar ben ook maar een student.
 
Even een update met wat spullen die er over de voorbije maanden zijn bijgekomen:

Update 1:

De megs spullen zijn grotendeels uit de collectie en dit is er in de plaats bijgekomen:

Dit alles is:
1 x Pinnacle Souveran Paste Wax
4 x Poorboys World - Deluxe Mega-Mega Towel - Koraal - 40x68cm
1 x Monello Raffini Spruzzo - Inspection Spray
1 x Monello Raffini Finale Finishing Polish
1 x Monello Raffini Mezzo Polish
1 x Monello Raffini Inizio Compound
4 x Chemical Guys UFO applicators
1 x Chemical Guys Jetseal Super Acrylic
1 x Chemical Guys Rocket Polish
40 x grid 1500 schuurdiscs (voor het bijwerken van steenslag en andere kleine onregelmatigheden)
40 x grid 2500 schuurdiscs
1 x schuurklosje voor schuurdiscs

Update 2:

van het weekend nog wat nieuwe spulletjes gekocht:

Dit alles is:
- Orange Babie Drying Towel (wil wel eens testen of ie echt zo goed is)
- Daytona Speedmaster Wheel Brush (de gewone ez brush plooit me iets te snel)
- Chemical Guy's Synthetic quick detailer (vorige is bijna leeg)
- Chemical Guy's Fabric Guard (binnenkort mijn interieur eens extractoren en daarna hiermee behandelen)
- Chemical Guy's Heavy Duty Orange Degreaser (om te testen)
- Chemical Guy's Coconut Scent
- Chemical Guy's Vanilla Scent
 
rodders zei:
- Orange Babie Drying Towel (wil wel eens testen of ie echt zo goed is)
- Chemical Guy's Fabric Guard (binnenkort mijn interieur eens extractoren en daarna hiermee behandelen)

Naar beide producten ben ik zelf ook wel nieuwsgierig.
De Fabric Guard staat al een tijdje op mijn verlanglijst. Ik heb eigenlijk dezelfde plannen v.w.b. extractor + behandelen van interieur.
 
Soepergrover zei:
Naar beide producten ben ik zelf ook wel nieuwsgierig.
De Fabric Guard staat al een tijdje op mijn verlanglijst. Ik heb eigenlijk dezelfde plannen v.w.b. extractor + behandelen van interieur.
Ik zal hier laten weten wat ik van de producten vind, binnenkort in de review sectie!

Screencleaner zei:
Jan, ik zie dat jij zowel de Black Hole als de Lime Prime Lite hebt. Heb je een voorkeur voor één van beiden?
De lime prime zonder twijfelen, ik zelf ben echt geen fan van de Black Hole, naar mijn gevoel doet dat op mijn eigen wax niks terwijl ik na de LP echt een verschil zie.
 
Mooie aanwinsten alweer Jan ,doet me eraan denken dat ik ook eens iets moet hebben om stof te beschermen.
Vooral de matten in deze tijd van het jaar.
 
Inderdaad daar wil ik het ook voor gaan gebruiken, eens kijken of ik morgen de tijd heb om mijn matten te behandelen.
 
Voor het interieur ga ik wel eens een afspraak maken bij je, de matten maak ik gewoon proper met de tuinslang :D
 
Orange Babie Drying Towel

Ik kan vertellen dat ik hem heel erg fijn vind werken :party:
En een mooie kleur natuurlijk!

Hele mooie collectie heb je daar.

Enige nadeel van al die collecties is dat ik zelf ook weer dingen wil gaan bestellen :D