Xizer zei:'Granny Smith' om precies te zijn! Ik ruik aan alle Dodo's elke keer dat ik in de garage ben...
Is miss een beetje raar, en toch gebruik ik ongeveer alle producten in mijn collectie.Juffer1 zei:Daarom zitten hier ook zoveel gekken en poetsverslaafden :-"
Wat me wel opvalt is dat je van 3 a 4 merken spullen hebt.
De meeste gaan voor 1 merk, soms 2.. .leuk om te zien !
Gr. Arjan
Het snuiven aan de poetsproducten doen we toch allemaal? Misschien zit daar ook gewoon de verklaring voor onze poetsverslaving, ach we doen er niemand kwaad mee dus gewoon blijven gaan!Sonador zei:Sorry dat ik het zeg hoor, maar "snuiven" aan chemische producten hoe lekker ze ook soms zijn. Kan toch niet gezond kan zijn??
Sonador zei:Sorry dat ik het zeg hoor, maar "snuiven" aan chemische producten hoe lekker ze ook soms zijn. Kan toch niet gezond kan zijn??
rodders zei:- Orange Babie Drying Towel (wil wel eens testen of ie echt zo goed is)
- Chemical Guy's Fabric Guard (binnenkort mijn interieur eens extractoren en daarna hiermee behandelen)
Ik zal hier laten weten wat ik van de producten vind, binnenkort in de review sectie!Soepergrover zei:Naar beide producten ben ik zelf ook wel nieuwsgierig.
De Fabric Guard staat al een tijdje op mijn verlanglijst. Ik heb eigenlijk dezelfde plannen v.w.b. extractor + behandelen van interieur.
De lime prime zonder twijfelen, ik zelf ben echt geen fan van de Black Hole, naar mijn gevoel doet dat op mijn eigen wax niks terwijl ik na de LP echt een verschil zie.Screencleaner zei:Jan, ik zie dat jij zowel de Black Hole als de Lime Prime Lite hebt. Heb je een voorkeur voor één van beiden?
Orange Babie Drying Towel