• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

rode Opel Insignia 2010; terug full detail na 1 jaar....

Vanwege de lage interesse zouden ze hem juist in het kleurenpallet moeten houden. Houdt hem nog een klein beetje exclusief. De Corsa is leverbaar in geel, maar hoeveel gele Corsa's rijden er nu feitelijk rond? Een voormalig collega rijdt dezelfde Insignia in deze kleur. Hij viel altijd op in positieve zin op de parkeerplaats tussen al het zwart en grijs.
 
DKBM zei:
Vanwege de lage interesse zouden ze hem juist in het kleurenpallet moeten houden. Houdt hem nog een klein beetje exclusief. De Corsa is leverbaar in geel, maar hoeveel gele Corsa's rijden er nu feitelijk rond? Een voormalig collega rijdt dezelfde Insignia in deze kleur. Hij viel altijd op in positieve zin op de parkeerplaats tussen al het zwart en grijs.

helemaal akkoord; er is wel een ander kleur rood voor in de plaats gekomen, maar dat heb ik nog niet gezien. Toen we onze eigen lease-insignia in dat rood wilden kiezen, mocht dit niet van Athlon.
Deze kleur evenals wit was volgens hen naderhand onverkoopbaar ]-0
 
Gek genoeg zie ik bijna nooit een zwarte Insignia. De meesten zijn grijs, deze kleur rood en inderdaad wit. Die komen dus niet via Athlon! :-b Zonde want juist de Insignia kan rood of wit goed hebben. Zeker wit staat zeker niet goedkoop en dat kan je niet van alle auto's zeggen.
 
Mooi resultaat, super mooie kleur en heel beschaafde grille :cool:
Juist de kleur maakt dat het niet zo'n "bak" lijkt

* gele bakjes zijn hoseblockers, voorkomen dat de slang vast gaat zitten onder de band
Veel plezier voor weinig, zeker aanschaffen als je een lange slang aan de HD reiniger hebt

Hans
 
@Arjen78: Je bedoelt de Hose Blockers . Dat zijn geleiders voor de waterslang. Als je rondje maakt blijft de slang niet klem zitten tussen de band en het wegdek !

@corsawim + focusio: Wat een schitterend resultaat weer behaald ! !
Waanzinnig mooie kleur idd, maakt het niet zo allerdaags.

Ik vraag mij alleen af waarom niet wederom de colli915, daar een specifieke reden voor om over te stappen?
 
Wat een gave wagen zeg :ja En ik vind die grill erg mooi staan.
Het resultaat: WOW :party:
En die hose blockers..... zitten bij mijn onderweg zijnde bestelling (cadeautje CC :heart_eyes: )
 
eigenlijk klopt die naam niet... hose blockers... want dat doen ze juist niet, if you catch my drift