• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ron -> Twingo RS

Ron-RS

Detailing rookie
30 aug 2009
393
0
Hoi,

Na een tijdje hier op het forum meegelezen te hebben toch maar even aangemeld.
Mijn naam is dus Ron, 26 jaar en woonachtig in Den Haag! Na in wat verschillende auto's te hebben gereden ben ik sinds 2 maanden in het bezit van een knalrode Twingo RS :)

Ik gebruik al een aantal jaar de producten van Meguiar's, maar door dit forum en de kleur van mijn auto ben ik tot de "ontdekking" gekomen dat er toch heel wat meer leuks verkrijgbaar is dan alleen Meguiar's.

Foto's van mijn auto zal ik z.s.m. plaatsen en heb al zeker wat vragen klaar liggen ;)

Gr. Ron
 
Bij deze de beloofde foto's, niet echt duidelijke lakfoto's ofzo, maar gewoon mijn auto!
Deze auto ook nog niet echt volledig behandeld omdat hij natuurlijk net 2 maandjes oud is. Mochten de foto's te groot
zijn dan hoor ik dat wel, weet namelijk niet hoe ik dat moet aanpassen.

TwingoRS1.jpg


TwingoRSZeeland.jpg



Ook even wat ik tot nu toe in mijn bezit heb (als ik niets vergeet) en wat er in de planning staat om te bestellen:

- NXT Wax 1.0
- NXT Wax 2.0
- NXT Car Wash
- NXT Tech Protectant
- NXT Glass Cleaner
- NXT Spray Wax
- GC Car Wash
- GC Wax
- Scratch X
- Trim Detailer
- Bug and Tar remover
- Quick Clay
- 2x Quick Detailer
- Ultimate Quick Detailer
- Tire Gel

En een tal van doeken en pads van verschillende merken.

Binnen niet al te lange tijd komt hier nog de Lime Prime en de Dodo Juice Orange Crush bij en nog meer doeken en pads ;)
Langzaam wil ik toch wel wat andere merken proberen dan alleen Meguiar's, alhoewel ik er altijd zeer tevreden mee ben geweest
en nog steeds uiteraard....
 
thanks allemaal!

Planning is als ik de lime prime en de orange crush
heb de auto voor het eerst van top tot teen te doen!
Dan zal ik zeker nog wat foto's plaatsen op
het forum!