• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

(Rook)aanslag niet verwijderbaar met APC e.d. Iemand enig idee wat wel?(schuren en spuiten)

Ben een fervent roker en doe dit ook gewoon in de auto ( sorry guys als het even pijn doet ), maar dit heb ik toch echt nog nooit aangetroffen in mijn auto.
Vind het op zich ook rare plekken eerlijk gezegd.
Zou toch eerst voor polijsten ( cone ? ) gaan voor je de sloop gaat afstruinen, wie weet werkt dat wel namelijk.
Tja, ik ben ook roker... Maar als ik het interieur aanpak, dan gebruik ik op hardnekkige plekken Driehoek zachte zeep. Desnoods insmeren en kwartiertje laten zitten, dan eerst met vochtige doek- en daarna met droge doek nawrijven.
 
.....reacties zijn grappig.......Maar er zullen altijd wel tweedehands wagens gekocht worden met nicotine aanslag! Dan is het toch 'handig' als er mogelijke oplossingen beschikbaar zijn? Ik besef òòk wel, dat het bericht stamde uit 2012. Die Renault is waarschijnlijk al veranderd in een kop en schotel met een lepeltje erbij.
 
  • Leuk
Reactions: PizzaPieter en Brad