• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rook geur verwijderen uit kunstof

ThaBird

Detailing rookie
21 feb 2009
1.124
0
Heb eens een vraag m.b.t tot rook geuren.

We kennen het allemaal wel die penetrante lucht van rook, zij die zelf roken ruiken dit niet maar wij als niet rokers :-&

Heeft er iemand ervaring in het succesvol verwijderen van rooklucht die rond/in kunststof hangt.

Grtz Roy
 
hoi roy,

ik heb er (nog) niet veel ervaring mee maar je kan een klein gedeelte proberen te reinigen met APC 1:10 en daarna bijv. PB natural look te gebruiken.

ik had onlangs de lederen interieur en kunststof delen van m`n golf cabrio met APC 1:10 en daarna PB natural look mee gedaan, na de APC zag de doek er niet meer uit, aardig zwart, er was namelijk ook in gerookt, de auto ruikt nu een stuk aangenamer....
 
gewoon gaan roken:D

ik ken mensen die het vaker geprobeerd hebben, en zeggen dat alleen een ozon behandeling echt goed werkt.

zelf heb ik er geen ervaring mee (ik steek er gewoon nog 1 op)
 
Thx voor het advies.

En Aron roken is slecht voor je schat :-&

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]