• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rook geur verwijderen

De tapijtreiniger die bij Boels wordt verhuurd is prima geschikt voor het reinigen van je interieur. Ik heb er nu 3 auto's mee gedaan en het resultaat mag er zijn. Met 1 knop op het handvad sproei je de vloeistof op het te behandelen deel en de stofzuiger haalt meteen het (vuile)water er weer uit.
Het uiteinde van de reiniger is doorzichtig waardoor je echt het vuil uit te bekleding ziet verdwijnen.

Succes.

Gr.
Vincent
 
m.adegeest zei:
Vrijdag begin ik met een peugeot 206 te cleanen, alleen mijn vraag is wat ik kan gebruiken om de rookgeur te verwijderen?

Een kennis van mij had jaren geleden een autobedrijf.
en verkochte ook gebruikte wagens.
Op een dag stelde ik hem de vraag waarom die nieuwe autobanden al een aantal weken in de auto lagen,Hij vertelde dat dit een auto was waar flink in was gerookt, ik leg 4 gloednieuwe banden die net zijn binnen gekomen in de auto en naar een week of 4 is de rook geur verdwenen.
Zelf kan ik het mij niet voorstellen dat iemand van ons 4 weken lang met 4 banden in de auto gaat rondrijden.
Misschien zijn er mensen die die zo`n verhaal ook kennen of zelfs hebben gedaan.
 
ja, net zoiets maar dan met een uitgestrooid pak koffie.....
weekje laten liggen en dan schijnt 't de rookgeur ook in zich op te nemen
of mijn klanten er blij mee zullen zijn weet ik niet ;)
 
Blue Cabby zei:
Een kennis van mij had jaren geleden een autobedrijf.
en verkochte ook gebruikte wagens.
Op een dag stelde ik hem de vraag waarom die nieuwe autobanden al een aantal weken in de auto lagen,Hij vertelde dat dit een auto was waar flink in was gerookt, ik leg 4 gloednieuwe banden die net zijn binnen gekomen in de auto en naar een week of 4 is de rook geur verdwenen.
Zelf kan ik het mij niet voorstellen dat iemand van ons 4 weken lang met 4 banden in de auto gaat rondrijden.
Misschien zijn er mensen die die zo`n verhaal ook kennen of zelfs hebben gedaan.
Dan ruikt je auto niet meer naar rook, maar naar rubber, haha. Ik weet niet wat ik erger zou vinden.
 
Mijn auto, een volvo 480 staat bekend om electronica problemen. Ik heb de auto anderhalf jaar geleden met de extractor van Nicknameless gedaan. Er zaten ook gewoon bruine stippen in mijn hemel zo erg als er in gerookt was. Dat is allemaal verdwenen. Maar ook geen problemen met de electronica. Terwijl mijn auto er wel om berucht is...

Ik was Nicknameless ontzettend dankbaar en mijn stinklucht is verdwenen. Alleen als de auto een volle dag in de zon heeft gestaan ruik je heel licht iets van sigaretten.. als je er op let.
 
Heb van een clean berijf gehoord,dat ze sinaasappel pellen op een stuk papier leggen op het dashboard

auto 24 uur gesloten houden,

en de rookgeur zou verdwenen zijn

groet

bert