Je wilt een definitieve snelle oplossing, en je wilt geen ozon behandeling uitvoeren.
Ben je nou zo eigenwijs of hoe zit het? ik de tijd dat dit topic loopt had ik al 47 auto's definitief rookgeur vrij kunnen krijgen.
Waarom een Jut en Jul, Marja en Sien, of wat hun naam ook is, trucje?
Lekker heen hannessen met iets wat op termijn toch niet werkt, en dan hier weer komen klagen, dat de "yoghurt op de boterham doen, ff wachten en dan scheetjes laten in de auto om geur te neutraliseren" niet zou werken. Nee, hehe, logisch. Want er zijn beproefde snelle methodes. Natuurlijk werken enkele grootmoeders tips wel, maar lang niet allemaal.
Ozon kost niks. Amper stroom, amper tijd. Waarom dan moeilijk doen met 10 behandelingen koffieprut in de auto. Of sinaasappel.
Wat mijns inziens noooit geuren kan verhelpen IN bekleding etc. PLUS, ozon reinigt ook je airco systeem op de recirculatie stand.
Maar doe nog effe lekker doorvragen voor meer oplossingen, zodat je nog langer kunt wachten tot je auto rookvrij is.
Succes, en laat ff weten hoe je het gedaan hebt. Zodat ik het ook kan gaan doen. Verheug me er nu al op: lekker met tips aan de slag gaan, dagen achter elkaar herhalen, om hetzelfde te bereiken wat ik nu doen in MAX 2 uur. Auto afsluiten, apparaat erin, timer afstellen, wachten klaar.
[zeikmodus uit]