• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ROTARY-WORKSHOP 1 OP ZONDAG 16 AUGUSTUS

Teun

Detailing guru
18 jul 2008
2.050
190
Op zondag 16 augustus organiseer ik in samenwerking met de crew van Carclean.com een rotaryworkshop 1 bij Carclean.com in Bergschenhoek.
Deze workshop is met name bedoeld voor mensen die al ervaring hebben met machinaal detailen op een dualactionmachine (DAP500/G220/etc), en overwegen om ook een rotarymachine aan te schaffen. Heb je al een rotary, maar nog niet zo ervaren ermee? Dan ben je ook van harte welkom. Een rotaryworkshop voor (zeer) ervaren rotarygebruikers zit nog niet in de planning.

Het programma:
-11.00- ontvangst bij Carclean.com met koffie, thee, fris etc.
-11.30-12.30 - theorie klassikaal ondersteunt door flipover/beamer en materiaal (werking rotary, aandachtspunten, algemene zaken)
-12.30-13.00 - Lunch; broodjes met koffie, thee, fris etc.
-13.00-16.30 - Praktijkmoment waarbij we de groep verdelen over 4 (!) leraren die jullie wegwijs maken in het detailen met de rotary, en jullie zelf aan de slag laten gaan op oefenmateriaal. We beginnen eenvoudig met licht polijsten, en eindigen de dag met krasverwijdering/licht wetsanding!

Om de praktijk zo dicht mogelijk te benaderen zullen we niet alleen oefenen op motorkappen, maar ik probeer 2 oude auto's in het kader van de huidige 'sloopregeling' te regelen! Nogmaals: dit is nog niet zeker... ;)
Een intensieve dag met volle begeleiding (max. 4 personen per leraar, max. 15 deelnemers) met topmatarialen en (hopenlijk) nooit eerder vertoont oefenmateriaal! Als je al een eigen rotary hebt, dan zou ik die zeker meenemen en daar gebruiken!

Mijn inbreng is kostenloos, maar de inzet van de andere leraren, lunch en verbruiksmateriaal natuurlijk niet.
Na veel en langdurig onderhandelen met Tim van Carclean.com heb ik de prijs weten te houden op slechts 25 euro, inclusief 10% (!) korting op het gehele assortiment van de shop!

In deze thread is de interesse al gepeild maar dit betrof nog niet de officiele inschrijving.

INSCHRIJVING KAN ALLEEN BIJ VOORUITBETALING VAN 25 EURO OP REKENINGNUMMER 47.60.229 (POSTBANK) OF 46.81.67.463 (ABN-AMRO) VAN CARCLEAN ONDER VERMELDING VAN "ROTARYWORKSHOP-(JE FORUMNAAM)"
Buitenlandse inschrijvers kunnen kijken op de site van Carclean.com voor het IBAN/BIC-nummer

Ik krijg een seintje van de crew van Carclean als je betaling binnen is, en ik zet je op de lijst.
Maximaal 15 deelnemers; vol is vol, en volgorde van betaling bepaalt wie er mee mag doen. Geld wordt teruggestort door Carclean mocht je niet geplaatst worden. Afzeggingen minimaal 48 uur van te voren, anders wordt je inschrijfgeld niet vergoed.

Deze startpost wordt regelmatig up to date gehouden met de deelnemerslijst.

Rotaryworkshop: het is niet eng hoor...

De volgende personen hebben al betaald, en zijn hiermee verzekerd van een plekje op 16 augustus:
1: Nick22
2: Thabird
3: Dutchcardetailing
4: Scenic
5: Poetsertje
6: Marike
7: M21
8: ChevyV8
9: JJonkie
10: MOEW30
11: aron147
12: HLE-99
13: Centoquarantasette
14: deCube

NOG 1 PLEK VRIJ!

 
Laatst bewerkt door een moderator:
mooie datum. ik ga strax even overleggen thuis :)
mogen jullie mn doffe motorkap onderhanden nemen :-"
 
Balen, de 30e was absoluuut geen probleem, de 16e gaat me met geen mogelijkheid lukken.
Dan maar weer zelf aan de slag met e.e.a. Alsnog bedankt Tinus voor het organiseren en veel suc6 uiteraard!.

P@rick
 
nick22 ingeschreven en betaald.

heb al langer een rotary,ook vaker gebruiktmaar niet altijd reslutaat wat ik wil.
wil meer weten over ,combi,s ,snelheden e.d

mijn rode auto mag als demo gebruikt worden.
kap,dakje kofferklep,en wat kunstof dof

wie zijn die 4 assistenten?
 
Als je die hebt, dan is dat altijd handig, zelf hebben we een AEG en een flex en een Festool is ook nog wel te regelen denk ik ;)
 
Uiteraard is het beter als je je eigen rotary meeneemt; kan je hem nog beter leren kennen :)^

Update startpost met bovenstaande opmerking+inschrijvers
 
stimpy68 zei:
Als je die hebt, dan is dat altijd handig, zelf hebben we een AEG en een flex en een Festool is ook nog wel te regelen denk ik ;)

En ik neem uiteraard mijn Festool mee, of bedoel je die ook?
 
We gaan toch wel aan de 15 man raken he.

Hoewel als het zo blijf we elk een "prive" leraar krijgen :)_[]
 
Vind het wel frappant, degene die nu op de lijst staan zijn allemaal leden die vaker een rotary (en zelfs in het bezit zijn) ter hand genomen hebben, terwijl de eerste lichting allemaal "groentjes" waren.
Dus (KOM OP MENSEN, SCHRIJF JE IN ! SCHROOM NIET) of de lijst is nog niet voldoende bijgewerkt, dat weet ik niet, maar.........
 
Dit was de 'interesselijst':
1: ParaNoya (8/9 augustus)
2: Poetsertje (kan altijd/moet altijd kunnen...)
3: Leon (15 / 16 of 22 / 23 Augustus)
4: JeffreyRalley
5: ThaBird (mits op zondag)
6: Havanna/P@rick (maakt tijd vrij voor deze workshop)
7: SkyBuMp (15 / 16 of 22 / 23 Augustus.. ivm vakantie)
8: Abarth ( 22/23 en later)
9: Snitser
10: Peter janssen
11: Bartr123
12: rodders
13: ThaMystery
14: chost10
15: deCube (liefst vanaf 22 Augustus)
16: m21 (liefst na 14 augustus)
17. Scenic (ervaren, maar wil nog meer leren)
18. dutchcardetailing(ervaren)
19. StefanCS (na 15 augustus)
20. jeroens (na 10 aug. basis kennis)
21. john(bigfan) maakt niet uit wanneer
22. 911 (Wordt wel september ivm werk buitenland)

Als we dan diegenen weghalen die aangaven NIET op de 16e te kunnen:
2: Poetsertje (kan altijd/moet altijd kunnen...)
3: Leon (15 / 16 of 22 / 23 Augustus)
4: JeffreyRalley
5: ThaBird (mits op zondag)
7: SkyBuMp (15 / 16 of 22 / 23 Augustus.. ivm vakantie)
10: Peter janssen
11: Bartr123
12: rodders
13: ThaMystery
14: chost10
16: m21 (liefst na 14 augustus)
17. Scenic (ervaren, maar wil nog meer leren)
18. dutchcardetailing(ervaren)
19. StefanCS (na 15 augustus)
20. jeroens (na 10 aug. basis kennis)
21. john(bigfan) maakt niet uit wanneer


Kom ik op 16 man... nu heb ik er nog maar 4... wat is dit jongens? Heb ik dan de boel voor Jan Joker in touw gezet? :auw