• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ROTARY-WORKSHOP 1 OP ZONDAG 16 AUGUSTUS

Gepost : woensdag 1 juli 2009 13:50:55

Havanna zei:
Balen, de 30e was absoluuut geen probleem, de 16e gaat me met geen mogelijkheid lukken.
Dan maar weer zelf aan de slag met e.e.a. Alsnog bedankt Tinus voor het organiseren en veel suc6 uiteraard!.

P@rick

Had graag met de Flex willen komen Tinus, weet je zelf ook wel ;) Heb het nog is geprobeerd op het werk maar de 16e is absoluut no go :(
 
Ik vind het een goed initiatief Tinus, hoewel niet aan mij besteed.
Kun je de mensen op de 'interesselijst' niet een PM sturen om te vragen of ze nog steeds interesse hebben.
 
die mensen kunnnen toch wel lezen en zichzelf aanmelden???
ik vind niet dat je daar 17 PM,s de deur voor hoeft uit te doen

heb zelf ook een rotary thuis dus die neem ik mee.
 
Als ik vannavond thuis kom ga ik meteen het geld overboeken. Heb ik niet meer aan gedacht (dubbel sorry).:-" :-" :-"
Komt goed.

groetjes John
 
de 30ste was voor mij ook geen probleem, alleen op de 16e moet ik mijn ma en zusjes ophalen op schiphol dus dat gaat echt niet :confused: de komende 4 weken heb ikzelf vakantie en ik blijf in NL dus de komende 4 weken zijn voor mij geen probleem
 
Ik heb me,.zoals het hoort afgemeld bij Tinus. 30e was voor mij al geen optie. 16e ook niet wegens omstandigheden thuis.
 
Ik heb eigenlijk ook wel interesse. Ben waarschijnlijk wel de enige vrouw in het gezelschap, maar dat ben ik wel gewend. Ik werk ook al een tijdje met een rotary, maar je kan altijd wat leren, lijkt mij. En gezellig is het altijd, als ik die verslagen altijd zie. Is het misschien een idee om ook iets over wetsanding te doen? Daar weet ik in ieder geval weinig van. Zet mij maar op de lijst.
 
Marike: lees de startpost hoe je kan inschrijven (je moet eerst even betalen als je wil :grinning: )

Je bent van harte welkom hoor; neem je weer van die lekkere koeken voor me mee? :heart_eyes:
Vrouwen en rotary's zijn een uitstekende combi :party: :party:
 
Hai Tinus,

Ik zal kijken wat ik voor je kan betekenen wat de koeken betreft :ja . Dan zal ik voor de anderen ook maar wat meenemen anders krijg je scheve gezichten :D . Ik zal het geld overmaken.
 
Ik heb net betaald dus hopelijk verschijn ik snel op de lijst. Ben benieuwd of er nog meer vrouwen komen:-b
 
toppiejoppie

jij-bent-toppie-joppie-2-radial-blur.png
 
Ik breng echt Belgische zelf gemaakte creme koeken.

Deze ambachtelijk creme koken we nog zelf van verse koemelk, dus rechtstreeks van onder de koe :cool:
 
ja, tegen die zelfgemaakte echte cremekoeken kan ik niet op natuurlijk met mijn spacekoeken, das niet eerlijk. Dan ga ik maar eigen gebakken appeltaart meenemen ( mijn vriend is ook banketbakker). Of misschien wel allebei.