• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP Clinic II 14 augustus 2010: leer werken met de DAP500 en DAP900

Dat kan en mag, we hebben demo spullen, maar niet voor zoveel deelnemers ;) Dus op zich is het wel handig als je een DAP hebt deze mee te nemen en de eventuele producten die zelf het meeste gebruikt.
 
Ik heb zelf alleen spullen voor het handmatig wassen en poetsen.
De clinic is juist om te kijken of de DAP wat is.

Weet ook niet of ik eventueel een DAP500 of DAP900 zou willen.
Mijn eigen auto ziet er redelijk uit maar die van mijn vriendin is een ramp:sob:
Volgens mij iemand die ooit met een schuursponsje staan wassen.

Zou toch mooi zijn als die weer iets beter er uit gaat zien.
Voordeel is dat het een zilvergrijze auto is......valt het tenminste pas op als je binnen een paar meter van de auto staat:ja

Krijg alleen vaak last van mijn rug tijdens het poetsen dus als het met de DAP sneller en beter kan ben ik snel om denk ik.
 
Volgens de laatste berichten wordt het morgen mooi weer. Heb er zin in!!
 
Dat gaat zeker mee.
Dan kunnen jullie mij gelijk vertellen of ik ook nog Inizio nodig heb, of dat het met Mezzo toch moet gaan lukken (ik zelf had het idee dat je nog swirls bleef zien met Mezzo en Finale)

Maar dan moeten we ook voordat we op (bijvoorbeeld) mijn auto gaan DAPpen de auto eerst wassen en kleien? (of Spray & wipe en klei)
 
Ik was vanmorgen nog even bij CC HQ maar het was al een gezellige boel. Met dit weer kan het niet anders dan een succesvolle clinic worden.
 
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Zoals uiteraard verwacht een dappie mee genomen.. en gelijk het een en ander erbij gekocht.. Onder het motto; nu ik er toch ben :party:

Was een leerzame dag! En lekker veel gebruikerservaringen uitgewisseld!! :ja
 
Ook één en ander meegenomen :-b

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

rest van de foto's

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]