mk-us zei:Veelal ken ik van gezicht ( uit andere show-off of whatever ), maar wie is die "oudere" meneer met baard ( no offence )
Vanaf 5'24" zichtbaar met groen/wit geruit shirt ( en die geen halve liter spruzzo gebruikt maar een bekoorlijk toefje )
wannabe DAPs danDibbuz zei:Ssst, het zijn geen DAP's...
Vadebo zei:Ik denk dat ik een kapotte/slechte PRO900 heb gekregen. Zit amper power in de machine. Heb het idee dat de motor van een DAP500 het werk doet. Meteen de DAP900 gepakt en deze blijkt vele malen meer 'bite' te hebben.
Ach ja, kan gebeuren natuurlijk.
Tim, ik neem aan dat hier naar gekeken kan worden?
Enne, meer gehoord over dit probleem?
Anyway, ik kom van de week wel even langs als ik het ga redden voor half zes, anders moet ik het vrouwtje langs laten komen (wat uiteraard weer beter is voor de portemonnee).
Dennis121 zei:Hmm okeej!
nog geen rotary aan het werk gezien maar had altijd het idee dat het vrijwel hetzelfde ging als de dap.. alleen lastiger controleerbaar als een dap!
Tim zei:Je hebt je dochter langsgestuurd. :-b Die kwam aankruipen en brabbelde wat. Enfin, je machine getest en vergeleken met de andere PRO900's hier en je machine is prima in orde. :star :weetniet
En je vrouw sturen heeft niet geholpen, ook zij trok een wensenlijstje uit haar tas. ]d~^
GMToyota zei:Vadebooo.. ja toevallig dat ik je nog bezig zagBinnenkort een a6
^
Ach, leuk man, je moet toch wat nu je tijdelijk in een rolstoel zit. :-bcor707 zei:euh... dat van dat oog en handen is natuurlijk maar gekheid, een beetje humor toevoegen om de vraag een beetje leuk aan te kleden.