• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Workshop IV: 15 augustus 2009: nog 1 plaats vrij! Vol = Vol.

Ik ben afwezig wegen prive/fam. omstandigheden. reeds bekend bij de organisatie. plekje vrij voor iemand anders dus!
 
Ik kom wsl niet met mijn eigen auto.
Denk dat ik het 106'je van mijn wederhelft meeneem, zwart van kleur en verwaarloosd door de vorige eigenaar , perfect voor een dagje Dappen lijkt me :)^
 
Net terug thuis, ben echt blij dat ik langsgekomen ben! Veel (bij)geleerd vandaag.

Nog es bedankt jongens !

Vince
 
Ja toch wel ,^^ Nog ff naar Dennis z'n wetsandkunsten zitten kijken en nog wat geloert bij de rest.. :grinning:
Onderweg ook nog ff in de mac donalds gestopt wel, van daar het late uur :p
 
Inderdaad! Een super leuke dag geweest!:)^ Bedankt Carclean team voor de knowledge en het mogen testen van producten en die lekkere broodjes natuurlijk:grinning:

Had zeker veel geleerd.

De hoogte punt voor mij was met Monello kit aan de slag en een paarse wolpad van LC. Super resultaat man. Getest op de kofferbak, 90% of meer kras vrij. Die krasjes had ik nooit gedacht dat ik zelf die kon weghalen maar het is wel gedaan, natuurlijk met pointers van Tim en de team.

De wolpad ga ik zeker in de volgende bestelling d'r bij doen!

Nogmaals bedankt!:)^
 
waarschijnlijk geen echte woolpad, maar de lake country "foamed wool" klikkie doen

een ECHTE woolpad heeft te lange haren, en zal in mijn beleving weinig doen

denk dat als je hem GOED centreerd, je hem eventueel op de 125mm plate wel kan gebruiken
 
De foamed wool is ook een echte woolpad hoor, alleen gestabiliseerd met foam aan de inzet van de haartjes.

We hebben de 6,5" gewoon gebruikt op de 125mm, even centreren en gaan :-D
 
Het was een zéér informatieve dag gisteren, heb er veel van geleerd.
Binnenkort mijn Alfa maar eens aanpakken :grinning:

Gisteren nadat ik thuiskwam had ik nog een verjaardag, de foto's worden nu op de PC gezet en straks ook online.....
Even geduld nog.
 
Jaja, ook wij zijn heel erg tevreden huiswaarts gekeerd, we hadden liever nog wat langer kunnen blijven om nog wat meer te weten te komen. Maar we hebben een jonge hond thuis die voor het eerst (een hele dag) werd alleen gelaten dus we wouden hem niet onnodig in de verleiding brengen de boel te slopen :grinning:

Het was in ieder geval een enorm vruchtbare dag voor ons, eerste meevaller was dat Tim mijn flacons SSR1 en SSR2 als 'defect' had geïdentificeerd en dan maar meteen heeft vervangen door nieuwe flacons van de nieuwe versie. Dat noem ik nou eens service, kunnen velen een voorbeeld aan nemen!
En daarna heeft hij me nog laten zien welke fantastische dingen er mogelijk waren met Monello Mezzo, ook op zachte japanse lak! De motorkap van de Yaris was met 1 hit opgeknapt tot op het punt dat ik ruimschoots tevreden ben en het finishte dan ook nog eens super zodat er maar weinig nabehandeling nodig was! 8-())

Daarna nog de 'pech' gehad om een demo te krijgen van lime-prime, waardoor we die ter plaatse ook nog hebben gekocht. De man (Cees?) was wel zo sportief om te demonstreren hoe je Black Hole optimaal gebruikt, zo kan ik die flacon ook nog opmaken :schaam

Enkel de terugweg viel wat tegen, man wat hebben wij zitten bakken in de auto, met 32°C op de boordcomputer!
 
Hierbij dan mijn foto's...


Gelukkig wisten Jeffrey en ik deze te staan :grinning:
IMG_3083_copy.jpg




en dan nu de foto's...
IMG_3088_copy.jpg


IMG_3089_copy.jpg


IMG_3090_copy.jpg


IMG_3091_copy.jpg


IMG_3093_copy.jpg


IMG_3094_copy.jpg


IMG_3095_copy.jpg


IMG_3096_copy.jpg


IMG_3102_copy.jpg


IMG_3103_copy.jpg


IMG_3104_copy.jpg


IMG_3105_copy.jpg


IMG_3106_copy.jpg


IMG_3108_copy.jpg


IMG_3110_copy.jpg


IMG_3112_copy.jpg


IMG_3113_copy.jpg


IMG_3114_copy.jpg


IMG_3116_copy.jpg


IMG_3118_copy.jpg


IMG_3119_copy.jpg


IMG_3125_copy.jpg