• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Geannuleerd: DAP500 Workshop IV: 12 juli 2009. Vanwege slechte voorspellingen gaat deze niet door!

Jammer ik ben ook al te laat, ik overweeg om een DDAP aan te schaffen, maar ik wel eerst eens bekijken hoe zo'n machine nu precies werkt, zijn er misschien mensen die in de buurt van Arnhem wonenen en een demostratie kunnen geven hoe een DAP precies werkt?:-b
 
Moet me helaas van de reserve lijst af halen er word dat weekend lpg in mijn auto gebouwd.
Maar wil wel graag even langs komen om te kijken als dat goed is.

Groeten jeff
 
Jammer, ben er dus ook te laat bij.
Heb net m'n DAP binnen, dus tja misschien is er nog een plek op de reservelijst? :-"

OF gewoon nog een 5e workshop? :D
 
Mag ik weer van de reservelijst af?
Ik hoor net dat we een kinderfeestje hebben die dag x-]
 
Het zou kunnen dat ik op 12 julie mijn auto niet heb (word gespoten) dan sta ik graag mijn plaats af aan de eerste op de reserve lijst. Ik weet het alleen helaas pas een week van te voren.

gr bb
 
DKBM zei:
Was m'n Corsa tijdens de eerste workshop weer niet goed genoeg? Doe ik zo m'n best, zet hem nota been pal voor de deur ........ ;) :D

Ik twijfel nog. Neem ik de corsa of de YRV. Donkerblauw of zwart parelmoer........

Maar ja als er al zo veel opels zijn :)

Nog even aan het CC team:
Ik neem aan dat we zondag nog de nodige spullen aan kunnen schaffen, of moeten we van tevoren even een "verlanglijstje" sturen?
 
Neem de auto die je het liefst aan wilt pakken, of die je het lastigst vind om te doen. Dan kan je ook gericht advies op de auto krijgen.

Tijdens de eerste workshops (in ieder geval wel tijdens de eerste) kan je op de dag zelf ook spullen aanschaffen. Ik zou wel voor jezelf even een lijstje maken wat je wilt hebben. Geloof me, tijdens de workshop kom je erachter dat je lijstje bij lange na niet compleet was :-"
 
Bosman zei:
Ik neem aan dat we zondag nog de nodige spullen aan kunnen schaffen, of moeten we van tevoren even een "verlanglijstje" sturen?
Ik ben niet van het CC team, maar hier mijn advies:

Je hoeft niet van te voren een verlanglijst door te geven, maar ik zou in ieder geval een verlanglijstje meenemen, dan vergeet je in ieder geval niets.... ;)
 
:( 5 juli kon ik niet....12 juli kan ik ook weer niet:auw
wil echt wel een keertje zo'n workshop doen. Ik wacht op de volgende datum.
 
Als het weer zo blijft zoals nu (dus 20% zon en 70% regen) dan gaat de dag niet door. Het zou de eerste keer zijn, maar om in de regen te staan DAPpen, dat wordt niets. :no
 
ah Tim doe niet zo flauw, kleine moeite om even de Carclean Cafe Clinic Reserve Tent op te halen in Budel:D


of te laten brengen natuurlijk
 
Het is nog lang niet zover , op weeronline wordt het elke dag een beetje beter dus wie weet is het zondag goed .

Ik had afgelopen zondag bij mij thuis een bbq met wat fam. en hij gaf op weeronline bij Nunspeet t/m zaterdagavond aan zondag - middag =regen
Toen ik zondag morgen keek op weeronline gaf hij aan 's avonds regen en wat denk je 's avonds rond 20.00 pas regen .

Het kan nog alle kanten op , wanneer hoorden we definitief over het wel of niet doorgaan Tim .
 
alteaniels zei:
ah Tim doe niet zo flauw, kleine moeite om even de Carclean Clinic Reserve Tent op te halen in Budel:D


of te laten brengen natuurlijk
Natuurlijk ik breng hem 'smorgens en haal m 's avonds weer op.

Bart's rent A tent
 
Tim,

Wanneer plaats je een definitief ja of nee?

Zaterdag, of zondag ochtend ofzo ?

Of gaan we een uurtje eerder beginnen als er aan het einde van de dag regen wordt verwacht ?
 
Jackie zei:
Jammer ik ben ook al te laat, ik overweeg om een DDAP aan te schaffen, maar ik wel eerst eens bekijken hoe zo'n machine nu precies werkt, zijn er misschien mensen die in de buurt van Arnhem wonenen en een demostratie kunnen geven hoe een DAP precies werkt?:-b



je mag evt zondag wel even komen kijken in apeldoorn als ik bezig ben
moet een golf4 doen onder de swirls ,buffer marks
bel me maar evt op nul zes vier zes nul vier zeven acht negen nul
 
Dat is bij eerdere workshops gevraagd, het probleem is dat de deelnemers aan de workshop een bijdrage hiervoor betalen, als je even komt kijken, dan is dat niet helemaal eerlijk tegenover de deelnemers ;)