• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Workshop III: 5 juli 2009

Was een zeer geslaagde dag. Gezellige mensen en veel kunnen betekenen :)^
 
Erg geslaagde dag. Prima weer gehad en het nodige opgestoken! Volgende week heb ik een interessante uitdaging om de theorie in de praktijk te brengen, ik ben benieuwd!

@Dennis: bedankt voor de test spot (en de forse rekening) ;)
 
Beste Poetsers,

Wat mij betreft vond ik een geslaagde dag!!!
Veel opgestoken en ik vond het reuze gezellig.

Heren van de crew, bedankt!!

Hier een kleine fotoimpressie:

De aanvang.
DSC_0048.jpg


Tim in aktie
DSC_0049.jpg


DSC_0050.jpg


DSC_0052.jpg


Opperste concentratie!
DSC_0055.jpg

DSC_0053.jpg


De crew in de aanslag.
DSC_0056.jpg


DSC_0058.jpg


DSC_0061.jpg

DSC_0060.jpg


Waar haalden wij ook al weer onze autopoets spulletjes?
DSC_0063.jpg


Voor:
DSC_0069.jpg


En na:
DSC_0068.jpg


Adrie aan een kleine wetsand missie, ter plekke.
DSC_0079.jpg

DSC_0075.jpg


Toch ff mijn eigen spot kunnen doen!!(met dank aan Cees)
DSC_0081.jpg



Gr. Joel
 
Ook namens mij een bedankje aan het Carclean team en deelnemers voor de geslaagde dag.
Vandaag zelf niet overdreven veel gedaan, maar de Focus heeft weer wel een strak voorportier. Verder uiteraard de demo's bekeken, genoeg geouwehoerd gekletst en wat rondjes door de 'snoepwinkel' gemaakt.

Nu nog even een plekkie zoeken voor de nieuwe aankopen. DAP gerelateerde aankopen vielen eigenlijk nog best mee. Eerst maar eens voorzichtig beginnen met lichte spulletjes; zwaarder kan altijd nog. Dank voor het advies Cees.
(en nu eens kijken hoe lang ik kan blijven liegen dat ik voorlopig nix meer koop)
 
Heren van Carclean,

Bedankt voor deze super-dap-dag :)^
Vond het erg leuk/gezellig om iedereen bezig te zien met de zelfde passie :ja
En ik heb er een hoop van op gestoken !

SUPERDAG !

Bedankt

Wesley
 
Collega Dap-deelnemers en Carclean team,

Hartelijk dank voor de leuke en leerzame middag. Ontzettend veel opgestoken en nuttige tips gekregen! Komend weekend maar eens zien of we het geleerde in de praktijk kunnen brengen.

Cees, nog bedankt voor het wetsanden + bewerking met de rotary op het voorscherm van de Jag! Ziet er weer top uit!

Groeten Tom
 
En ook namens mij nog een x een bedankje voor het hele CC-Team. Het was echt een topdag!

Ik moet zeggen dat ik zelf niet heel veel heb gedaan, maar ook van het kijken toch nog veel nieuwe dingen geleerd! Ook nu in de praktijk gezien dat wetsanden nog best wel meevalt eigenlijk, zolang je maar weet wat je doet. (Toch ga ik me er voorlopig nog niet aan wagen hoor :grinning: )

Na de workshop mezelf nog nét in weten te houden om een pot Fuzion mee te nemen (damn, die rook lekker! :heart_eyes: ), maar dat die nu gaat komen staat vast! Voor de rest, voor mijn doen, niet veel meegenomen, maar puur wat dingetjes die nog van pas kwamen.
Alleen achteraf toch weer een paar dingen vergeten, dus Dennis, je kunt binnenkort weer een extra pakketje in gaan pakken :-".


Maar zoals ik net al zei, het was echt een leuke en leerzame dag, en ook eens leuk om gezichten achter de namen van mede-verslaafden te zien!

:)^ :)^