• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Workshop II is verplaatst naar: 30 mei 2009!

Ik kom niet gluren, maar wel iets afgeven aan Bert en Tim. Het lukt mij niet om doordeweeks naar Bergschenhoek te komen, dus als ze in het weekend aanwezig zijn is dat wel handig. Duurt nu al een half jaar voordat ik het af kan geven :-"

Wordt dus echt een Stop & Go morgen!
 
Hij doelde meer op mij denk ik maar heb me al ingeschreven voor een andere clinic, dus ik zal de integriteit van de besloten clinic in takt laten :D :grinning:

gr bb
 
@ Carclean team: kunnen jullie bevestigen of er morgen tijdens de workshop washmitts en emmers beschikbaar zijn?

Aangezien ik met de 206 van mijn vrouw zal komen, en ik eerst onderweg mijn vrouw en zoontje (autostoel, buggy etc) bij de schoonouders zal afzetten, heb ik niet zo heel veel plaats in de auto. Als ik bv al een paar emmers thuis kan laten scheelt dat toch weer wat.
 
Zo de Grande Punto edizione Swirl is volgeladen :grinning:
TomTom ingesteld richting het zuiden.
En het is nog mooi weer ook :)

Nu maar hopen dat de vliegjes onderweg al met vakantie zijn...

Tot straks :party:
 
Het was weer een topdag! Iedereen bedankt voor hun komst, ons team: bedankt voor de superinzet weer! En Daan en Tim zijn nu door naar een verjaardag met BBQ!

Laat de foto's maar komen. De zitzakken waren wat mij betreft een succes (er lagen er nog 3 in de loods + een extra poef, die trekken we de volgende keer ook uit de kast ;) )
 
Net thuis, was lekker zonnig dagje en volgens mij is me gezicht een beetje verbrand.

Tim & Crew, bedankt voor de gezellige dag en de zitzakken waren :)^
 
Inmiddels ook weer even thuis.

Was een super dag vandaag.

Tim & Crew bedankt voor alles! :cool:

Zo nog even dat auto voorbereiden voor morgen, dan al het geleerde in praktijk zien te brengen :D
 
Alweer op het honk, en lekker met de fam. gegeten........

auto gaat direct naar binnen kunnen we het geleerde in de praktijk brengen...
Dame en heren van CarClean hartelijk dank voor het geweldig ontvangst, en natuurlijk ook voor de super uitleg en tips........
Lexi wordt nu echt swirl vrij :ja :heart_eyes: Menzerna rules :D :D
 
Super dag gehad! Nu kan het echte Dappen beginnen :party: . Ook de juiste combinatie gevonden voor de polo :) . Super wat voor een resultaat er te behalen valt met dit apparaat 8-()) 8-o .

Bedankt Tim+Crem! :cool: :ja
 
Het was weer een topdag vandaag!

Veel geleerd! en de goedde combi gevonden om me auto swirl vrij te krijgen! :party:

Carclean team bedankt nogmaals! en hopelijk tot de volgende keer!

De rest ook allemaal bedankt voor de gezellige dag!:cool:
 
Dana (ladies first), Tim, Bert, Adrie, Dennis en Cees: hartelijk dank voor de leuke (Cees' imitatie van een Compressor-pad was hilarisch rofl ) en leerzame dag.

Het was ook erg leuk om eens wat gezichten achter de aliassen op het forum te zien. En natuurlijk is de collectie met detailing-spulletjes weer wat uitgebreid.......

De Carclean-tent, -vlaggen en -zitzakken zagen er top uit en misten hun uitwerking in ieder geval niet: de lokale ijsco-verkoper dacht dat er een :party: was en vereerde de DAP-workshop met een bezoekje. Beetje jammer dat de beste man vergeten was te tanken, dus moest hij even "op weg geholpen" worden....

Nogmaals iedereen bedankt voor de top dag :)^ .
 
Prima dag gehad en veel geleerd. Inderdaad zelf een klein beetje verbrand, maar dat trekt wel weer bij.

Carclean team: bedankt voor deze uitstekend verzorgde middag :)^ .

Een extra bedankje voor Cees en Dennis, wegens het respectievelijk wegwerken van een ingevreten plekje en het bepalen van de juiste combo voor de 206.

Wie weet tot een volgende keer!

p.s. fototoestel lag in de auto, maar totaal vergeten wat wat fotootjes te nemen.
 
Ik zeg het maar 1 keer!

this_thread_is_worthless_without_pics.gif
 
Als eerste wil ik iedereen van het CC team bedanken voor de informatieve dag , ik heb ontzettend veel geleerd m'n audi 80 kappie ziet er zeer goed uit.
En ik heb zoals gewoonlijk m'n knar verbrand , maar wel een mooie dag. Nogmaals bedankt :)^