• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Workshop III: 5 juli 2009

zo even de lijst aangevuld.

1) Jan Wijtze
2) Jeroen
3) sjoerdnijhuis (als het te druk word dan kan iemand anders in mijn plaats pas op )
4) RedFiesta
5) Soepergrover
6) Jaap
7) Djowel
8) BlackPassat-Johan, met 1 -betalende- gast
9) Tom
10) Martin S2000
11) pascal
12) michel
13) Alexander
14) Wes (Met goedkeuring van Tim )
15) Rykers

tot morgen mensen
 
Zo ik ben er klaar voor!

Autootje = gewassen + deels gekleid (motorkap en dak).

Maar iemand van het CC-Team die een testspot durft op mijn auto? :D

Sta helemaal open voor de polijstmiddelen. Gebruik nu wel de SSR serie, alleen ben er niet helemaal tevreden mee.
Net of ik iets verkeerd doe, of het wil niet helemaal lukken met polijsten :weetniet Of de producten zijn misschien toch te licht, en denk ik er even iets te makkelijk over. Maar dat bezie ik morgen allemaal wel haha.

Nog even wat spulletjes bij elkaar zoeken, en dat kan dan mooi de koffer in.

Padwasher misschien ook handig om mee te nemen? :weetniet
 
mensen ik ga het niet redden morgen :(
Heb ineens andere verplichtingen welke ik niet verwacht had.....

1) Jan Wijtze
2) Jeroen
3) VRIJ !!!!!!!!
4) RedFiesta
5) Soepergrover
6) Jaap
7) Djowel
8) BlackPassat-Johan, met 1 -betalende- gast
9) Tom
10) Martin S2000
11) pascal
12) michel
13) Alexander
14) Wes (Met goedkeuring van Tim )
15) Rykers
 
:cool:
Heren, ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg bedankt voor een mooie en vooral leerzame dag!

Het was weer keurig voor elkaar, goede lunch, en vooral goede uitleg. Ik zag weer menig flesje en padje over de toonbank gaan, helaas ook bij mij.....:-" .....:ja

Tot de volgende keer.



En Cees nogmaals bedankt :party: voor de demo wet sanding :p op de S2k
 
was een leuke en leerzame dag.
en als ik de volgende keer weer kan zal ik er weer zijn.
blijft echt een super bedrijf :)^
 
Martin S2000 zei:
:cool:
Heren, ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg bedankt voor een mooie en vooral leerzame dag!

Het was weer keurig voor elkaar, goede lunch, en vooral goede uitleg. Ik zag weer menig flesje en padje over de toonbank gaan, helaas ook bij mij.....:-" .....:ja
Inderdaad Martin, je mag in ieder geval namens mij spreken.
Goed georganiseerd, prima sfeer en heel veel hulpvaardigheid. Ik heb vanmiddag veel bijgeleerd (voornamelijk dat ik veel te lief ben geweest voor mijn harde Volkswagenlak) De Menzerna en Dennis hebben me een stap verder op de goede weg geholpen.
Greetz
Johan en Kenneth
 
Mensen, een super gezellige dag. Goede uitleg van enthousiaste mensen.
Veel geleerd en ik kan niet wachten om het in de praktijk te brengen.
TOP!
:party:


Jack
 
Zo,

Ook ik ben weer terug van een dagje "Dappen". En na uhm. 395km rijden op 1 gastank vol. Redde het precies om er op te vertrekken en thuis te komen :grinning: (vanochtend en vanavond getankt, en ik was 1x een afslag gemist, dus moest even stukkie omrijden haha.)

Eerlijk gezegt heb ik maar weinig gedaan, en meer geauwehoert dan iets gedaan :D
Heb me echt vermaakt, en goed afgekeken bij bepaalde handelingen met de DAP. Ook sommige producten heb ik gewoon verkeerd gebruikt. Maar weet nu hoe dat ook echt moet. Wel fijn!

Helaas heb ik geen foto's gemaakt, aangezien ik gewoon een foto fobie heb, en het dus niet echt op foto's heb :schaam

Overigens heeft mijn auto een vrij harde lak (wat ik zelf niet had gedacht) Maar ja, mijn auto is ook volledig over gespoten geweest. En nagemeten met een lakdiktemeter, vielen de waardes echt enorm mee. Op de motorkap was die rond de 170/200M en rond om op de auto gemiddeld rond de 250/370M (zeg ik dat goed?) Maar op 1 plekje sloeg de meters erg rare waardes uit van boven de 1200/1500M :grinning: Komt opdat daar een klein stukje geplamuurd is ivm een schade ooit, om de juiste welving weer in de carosserie te krijgen. Anyway, Dennis heeft mij geholpen met het uitzoeken van de juiste polijstmiddelen. En al snel kwamen we uit bij de Menzerna Intensive Polish en Final Finisch. Met deze 2 middelen is heel goed mijn auto swirl/krasvrij te krijgen, ondanks het heel moeilijk te zien was op de rode lak. Hierbij een oranje/witte/groene 6" Kompressor pad. (en even wachten op de Monello Polisch/finishes) Kan ik straks veilig mijn autootje te lijf :-"

Al met al vond ik de dag erg geslaagt en de catering was ook erg top! (behalve dan dat die mafkees gewoon de helft vergeet te leveren) :zzz:

Bij vertrek met stralend weer met een glimlach vertrokken, tot dat ik al snel bij de eerste beste roltonde al daar al de verkeerde afslag nam, en zo 3 keer een rondje heb gereden al vorens ik weer goed zat. Tot na amsterdam stralend weer gehad. Toen het plots enorm donker werdt. :confused: En kwam er een plaatselijk hoosbuitje naar beneden inclusief een lading onweer, met een klein beetje aquaplanning er bij.

DSC00057.jpg



Even later komend richting de afsluitdijk werdt het weer alweer beter en klaarde het lekker op.

DSC00063.jpg


En voordat ik bijna thuis was:

DSC00067.jpg



Was een topdag, en heb toch veel opgestoken ondanks ik erg weinig heb gedaan. Bedankt!


Oh, en ondertussen heeft het hier ook al enorm gehoost, en geonweerdt. :confused:
 
Martin S2000 zei:
:cool:
Heren, ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg bedankt voor een mooie en vooral leerzame dag!

Het was weer keurig voor elkaar, goede lunch, en vooral goede uitleg. Ik zag weer menig flesje en padje over de toonbank gaan, helaas ook bij mij.....:-" .....:ja

Inderdaad was een zeer leerzame en leuke dag. Behalve 1 portier niet veel gedaan maar veel rond gekeken bij de demo's van de carclean mensen en zo doende een hoop kennis opgedaan.

Jaap
 
Mannen van Carclean bedankt, wij hebben een geweldige dag gehad in Berchsenhoek.

Groeten Jan Wijtze en Grietje:)^
 
Ik vond het ook een erg geslaagde dag. Leuke en enthousiaste mensen en volgens mij zijn er ook mooi resultaten behaald! Goed om te horen dat de dag ook leerzaam is gebleken.

En complimenten voor de opkomst, iedereen was er! :cool: