Zo,
Ook ik ben weer terug van een dagje "Dappen". En na uhm. 395km rijden op 1 gastank vol. Redde het precies om er op te vertrekken en thuis te komen

(vanochtend en vanavond getankt, en ik was 1x een afslag gemist, dus moest even stukkie omrijden haha.)
Eerlijk gezegt heb ik maar weinig gedaan, en meer geauwehoert dan iets gedaan
Heb me echt vermaakt, en goed afgekeken bij bepaalde handelingen met de DAP. Ook sommige producten heb ik gewoon verkeerd gebruikt. Maar weet nu hoe dat ook echt moet. Wel fijn!
Helaas heb ik geen foto's gemaakt, aangezien ik gewoon een foto fobie heb, en het dus niet echt op foto's heb :schaam
Overigens heeft mijn auto een vrij harde lak (wat ik zelf niet had gedacht) Maar ja, mijn auto is ook volledig over gespoten geweest. En nagemeten met een lakdiktemeter, vielen de waardes echt enorm mee. Op de motorkap was die rond de 170/200M en rond om op de auto gemiddeld rond de 250/370M (zeg ik dat goed?) Maar op 1 plekje sloeg de meters erg rare waardes uit van boven de 1200/1500M

Komt opdat daar een klein stukje geplamuurd is ivm een schade ooit, om de juiste welving weer in de carosserie te krijgen. Anyway, Dennis heeft mij geholpen met het uitzoeken van de juiste polijstmiddelen. En al snel kwamen we uit bij de Menzerna Intensive Polish en Final Finisch. Met deze 2 middelen is heel goed mijn auto swirl/krasvrij te krijgen, ondanks het heel moeilijk te zien was op de rode lak. Hierbij een oranje/witte/groene 6" Kompressor pad. (en even wachten op de Monello Polisch/finishes) Kan ik straks veilig mijn autootje te lijf :-"
Al met al vond ik de dag erg geslaagt en de catering was ook erg top! (behalve dan dat die mafkees gewoon de helft vergeet te leveren)
Bij vertrek met stralend weer met een glimlach vertrokken, tot dat ik al snel bij de eerste beste roltonde al daar al de verkeerde afslag nam, en zo 3 keer een rondje heb gereden al vorens ik weer goed zat. Tot na amsterdam stralend weer gehad. Toen het plots enorm donker werdt.

En kwam er een plaatselijk hoosbuitje naar beneden inclusief een lading onweer, met een klein beetje aquaplanning er bij.
Even later komend richting de afsluitdijk werdt het weer alweer beter en klaarde het lekker op.
En voordat ik bijna thuis was:
Was een topdag, en heb toch veel opgestoken ondanks ik erg weinig heb gedaan. Bedankt!
Oh, en ondertussen heeft het hier ook al enorm gehoost, en geonweerdt.