• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Workshop III: 5 juli 2009

Heb hier even hard over nagedacht en moet helaas mededelen dat ik niet kan op 5 juli. Ik vertrek namelijk 6 juli naar ghana en dan moet ik mijn auto een maand in zoetermeer bij een vriend laten staan!

Ook word de auto misschien wel herspoten met blankje lak, dus heb ik er niet zoveel aan omdat ik zelf niet kan poetsen. Ik vind het wel heel erg jammer en bedankt martin voor het 'claimen' van een plekje voor me.

Ik hoop toch dat Tim nog meer meetings gaat organiseren!
 
Ook hier lang over nagedacht, maar zie dit nu wel als een investering voor de toekomst (en voor de wagen van m'n pa en de krassenvanger van m'n zus en ...). Dus ik grijp mijn kans.
Zal binnenkort de DAP bestellen, heb er nu wel even budget voor en eerlijk gezegd heb ik duurdere spullen in mijn schuur staan die ik minder gebruik :-"
(@RedFiesta: kan snel gaan; nog geen maand geleden zei ik nog tegen je dat ik niet zo snel aan de DAP zou gaan).
(@Sjoerd: vanwaar eigenlijk je disclaimer?)

1) Jan Wijtze
2) Jeroen
3) sjoerdnijhuis (als het te druk word dan kan iemand anders in mijn plaats pas op )
4) RedFiesta
5) Soepergrover
6) Jaap
7) Djowel
8) BlackPassat-Johan, met 1 -betalende- gast
9) Tom
10) Martin S2000
11) Theo
12) PeterRR
13) Alexander
14) Wes (Met goedkeuring van Tim ,^^ )
15) Rykers
 
Soepergrover zei:
(@RedFiesta: kan snel gaan; nog geen maand geleden zei ik nog tegen je dat ik niet zo snel aan de DAP zou gaan).
Kan zeker snel gaan. Die dag heb ik nog een aantal producten gekocht voor handmatige verwerking. Nog geen week later had ik de DAP gekocht.... :D
Gezellig dat je erbij bent, deze dag krijgt met Rykers erbij een hoog Focusclub gehalte... :)^
 
@Tim c.s.
De bestelling voor de DAP 500 is de deur uit. Ik ga me nog even verdiepen in de pads die ik erbij wil bestellen (kleur, type, diameter, aantal), maar kan ik dat eventueel ook nog doen op de dag van de workshop zelf?
Misschien wat handiger als ik er wat mee heb kunnen 'spelen'.
Zijn overigens de 5,5" SmartPads de 'standaard' pads voor de DAP?
 
wanneer hier voor nog plaats is zou ik erg graag meedoen.
kan ik erg veel van leren met de dap.
hoor graag of er nog plekje vrij is :cool:.
 
F*ckerdef*ck....

Ik moet me afmelden voor de workshop. Krijg net last minute te horen dat we nieuwe kassasystemen geplaatst krijgen die dag. En daar moet ik dus acte de precense bij geven (anders doen ze het toch niet zoals ik dat graag wil :|~* )

@ Michel: je hebt PB!!

@ de rest: have fun!!

PeteRR
 
hoi peter.
heb je pm gehad en wil graag je plekje opvullen.
wel jammer dat je zelf nu niet kunt.
maar erg leuk als ik nu ook de dap beter kan leren gebruiken ben toch nog wat voorzichtig met gebruik.
 
Mooi, ik weer iemand blij gemaakt en geen lege plekken tijdens deze workshop!!

Baal nu wel dat ik zelf mijn vrije zondag niet kan gebruiken voor iets wat ik leuk vind.... ach ja, volgende keer beter dan maar!
 
Als het tegen zit kan ik niet met ’n eigen auto naar de clinic komen.... :(
Vanochtend de auto weggebracht om een kras te laten spuiten, maar als het tegen zit kan ik ‘m pas maandag weer ophalen.

Zullen ze ook wel raar opkijken, lever ik die leenauto in met een blinkende motorkap... :ja
 
@RedFiesta:
Kun je dan niet een auto van een kennis of familielid meenemen die je toch al met de DAP zou gaan behandelen? Dan kun je daar die leenauto laten.
 
Dat is inderdaad een idee Soeper, er is alleen geen auto in de buurt die ik binnenkort ga aanpakken.
Nu heeft een vriend van me wel een donkergrijze krasstraat Arosa, dat is wellicht een beter object dan m’n zilveren leen Polo.
 
Tja, de auto is waarschijnlijk morgen middag wel gereed, maar dan zit ik in Duitsland... Had ik even geen rekening mee gehouden toen ik de afspraak had gemaakt. :schaam
Laten we maar hopen dat ik ‘m aan het eind van de middag kan ophalen! ;)
 
Yessss, ik ben net gebeld dat de auto klaar staat. Over 2 uurtjes ga ik 'm weer ophalen, hopelijk is het netjes hersteld! $$)
 
Shit, helaas moet ik de workshop aan mij voorbij laten gaan. Auto stuk!
Dus moet er snel mee bezig om m klaar te krijgen voor de vakantie.

Voor de snelle beslisser, er is een plaats vrij!

1) Jan Wijtze
2) Jeroen
3) sjoerdnijhuis (als het te druk word dan kan iemand anders in mijn plaats pas op )
4) RedFiesta
5) Soepergrover
6) Jaap
7) Djowel
8) BlackPassat-Johan, met 1 -betalende- gast
9) Tom
10) Martin S2000
11)
12) PeterRR
13) Alexander
14) Wes (Met goedkeuring van Tim ,^^ )
15) Rykers
 
Jammer Theo, da's dubbel pech.
Succes met de reparatie.

Voor 12 juli is er nog een kleine reservelijst. Wellicht dat iemand van die lijst op de vijfde wel kan.
 
Ik heb voor zondag in ieder geval plaatwerk genoeg om op te oefenen: ik kan een Jaguar XJ meenemen!

Heb er zin in!
 
Ja ik ook, als het maar niet zo hoost als vanmiddag wow! 8o

Enorme regenbui gehad (waarbij Sneek Singel, onder water stond) En van daar een winkelier bij ons nieuwe trekkers haalde, om de vloer te kunnen drogen :D

Oh, en vrij stevig geonweerd nog, boerderij buiten Sneek had inslag, en heel de loods in de brand las ik net. :weetniet

Maar zondag moet het gewoon fijn weer zijn ,^^
 
kan me maatj proberen meet tenemen moet hij allleen gelijk een dap kopen is natuurlijk ook goed voor de handel.
dus hoor graag of ik hem moet bellen.
en anders toto zondag