• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Workshop II is verplaatst naar: 30 mei 2009!

Hierzo ;) :
IMG_1245.JPG

IMG_1248.JPG

IMG_1250.JPG

IMG_1251.JPG

IMG_1252.JPG

IMG_1254.JPG

IMG_1255.JPG

IMG_1256.JPG

IMG_1257.JPG

IMG_1258.JPG

IMG_1259.JPG

IMG_1262.JPG

IMG_1263.JPG

IMG_1264.JPG

IMG_1265.JPG

IMG_1266.JPG
 
Dana, Tim, Adrie, Cees, Dennis en Bert,

Nogmaals super bedankt voor de leerzame, gezellige en vooral ook goed verzorgde dap-dag!!
Het weer was uitstekend! Ik ben heel wat wijzer geworden en meer gevoel voor de DAP en producten gekregen!

@ all, ook ik ben om .. de menzerna's intensive polish en final finish hebben haar dienst ook op mijn Audi lak bewezen! Dus maar gelijk van elk een grote fles meegenomen! (i.p.v. de final finish de super finish (nano))

Groeten
 
Was helemaal geweldig!

Normaal krijg ik hele vrolijk kijkende gezichten als mensen mijn auto voor het eerst zien, nu keek iedereen een beetje :weetniet :confused: :roll
Waarschijnlijk omdat ze naar de lak keken ipv naar de auto an sich ;)

Maar na een gezonde dosis zweet mijn testspot bijna strak gekregen op wat marring na (tijd was op :D) dus ik ben zeker niet ontevreden! Wel weer wat extra spulletjes meegenomen natuurlijk omdat je altijd wel iets ontdekt op zo'n dag dat beter werkt als wat er al in de tas zat... Mijn auto moet aan de SSR3 + heavy green gaan geloven nu dus...
:klap

Hoop leuke mensen gezien en fraaie resultaten. Super om aan het eind van de dag zoveel blije gezichten te zien door bijvoorbeeld een immaculate Lexus en een Polootje met showroomlak!

Carclean bedankt, in het bijzonder Cees voor het verkopen van het laatste (zijn) kleine flesje Intensive Polish aan mij ;)

Van wie is de blauwe 206 die ik op de foto zie trouwens? Vreselijk mooie kleur is dat zeg!
 
Blamm zei:
Van wie is de blauwe 206 die ik op de foto zie trouwens? Vreselijk mooie kleur is dat zeg!

Daar was ik mee, is de auto van mijn vrouw. Vind het zelf ook een erg mooie kleur (bleu recife) voor op een 206, en heb dat gisteren ook meer te horen gekregen. Met deze gekomen omdat die de 'meeste' swirls bevatte van onze auto's.

De lak bleek toch nog vrij hard te zijn, er kwam SSR2.5 en een oranje pad aan te pas om de swirls weg te krijgen. Daarna uiteraard nog afbouwen via SSR2 op wit, SSR1 op lichtgroen en Pro.Polish op zwart.
 
Blamm zei:
Normaal krijg ik hele vrolijk kijkende gezichten als mensen mijn auto voor het eerst zien, nu keek iedereen een beetje :weetniet :confused: :roll
Waarschijnlijk omdat ze naar de lak keken ipv naar de auto an sich ;)
Waarschijnlijk leidde het schadegevalletje rechts voor ook een beetje af 8o . Maar zoals je zelf al zei, gaat dat helemaal goed komen. En er was inderdaad een enorme verbetering te zien op lak. Bij de volgende meeting staat er dus een blinkende Smart Roadster Coupé.:cool: