@Eelco: waren dat eigenlijk 7inch pads die we gebruikt hebben? ik zie geen andere eigenlijk op de site...en ook geen gele...maar wel paars 
Kies ik toch voor de Wookie, om nou Adrie over m'n auto heen te jetsen gaat zelfs mij net ff te ver :LOL]d~^Eelco zei:Adrie vs. wookie!LoL Wat een super washmitt.
Soepergrover zei:Wat zijn eigenlijk die 4 grote en kleine flessen links naast de NXT Glass Cleaner?
romeodelta zei:Die paarse fles is Meguiar's tire gel, dit was overgegooid in een grote fles nadat er verpakkingen lek waren geraakt. Zeer voordelig gekocht en heb nu waarschijnlijk voor heel mijn leven tire gel:-b . Die andere zijn demo producten (o.a. Meguiar's high tech yellow wax ?) waar Carclean.com wel heel graag vanaf wilde:roll . Er stond een grote doos met verschillende producten die je gratis mee mocht nemen er werd regelmatig geroepen "uitzoeken, alles moet weg!" ik heb leuke producten gezien die gegrabeld werden.
Die twee kleine flesjes kreeg ik in mijn handen geduwd : een flesje WH WAX CLEAN, er werd verteld dat dit een autoshampoo was?? en van HOLTS een flesje anti-condens, die heb ik op de badkamerspiegel aangebracht en de spiegel ziet er nu niet uit, en beslaat nog steeds:weetniet. Dat wordt weer poetsen om het eraf te krijgen![]()
goku3 zei:mmmm...heb je het wel juist aangebracht??..bij mij werkt het super namelijk?
eerst de spiegel goed schoonmaken (apc, glassex enz.) dan op een microvezel de anti-condens aanbrengen en in lange banen op je spiegel aanbrengen ff laten hazen en dan na wrijven met een droge en schone! microvezel. :rules
laat ff weten of het zo wel heeft gewerk![]()