• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Workshop V: 18 oktober 2009 = VOL!

Danny, het zijn 6" en ze staan onder merkje: Monello.

Ik heb zelf de witte, oranje en gele maar aangeschaft, de foamed wool komt later wel.

@ Aron, kan het zijn dat ik jou vanmiddag gespot heb rond de klok van 5 ergens tussen de A4 en Amsterdam?

Was wel de kleur en een 147 iig, maar heb zo snel niet naar verlaging gekeken.


Oja, helemaal vergeten Dennis heel hartelijk te bedanken voor de supersnelle reparatie van mijn DAP! Dik voor mekaar!:)^
 
Foto's!

IMG_2665.jpg


Tim had de kap al ff voorbewerkt.

IMG_2667.jpg


IMG_2669.jpg


Iedereen was aanwezig gelukkig.

IMG_2670.jpg


De scratchmaker deluxe.

IMG_2671.jpg


IMG_2672.jpg


IMG_2680.jpg


De 5,5 (of 6") foamed woolpad

IMG_2690.jpg


IMG_2692.jpg


En nog wat random pics:

IMG_2697.jpg


IMG_2699.jpg


IMG_2700.jpg


De nieuwe Kompressor pad voor op de Dap

IMG_2705.jpg


IMG_2708.jpg


IMG_2709.jpg


IMG_2710.jpg


IMG_2711.jpg


IMG_2713.jpg


Adrie vs. wookie!:D Wat een super washmitt.

IMG_2716.jpg


Wetsand-deluxe, nu met paraplu!

IMG_2717.jpg


IMG_2718.jpg


IMG_2719.jpg


Dennis-deluxe, nu ook als parapluhouder:grinning:

IMG_2720.jpg


En hij zag dat het goed was!

IMG_2721.jpg
 
Ziet er gezellig uit luitjes !
Nog "speciale" dingen opgepikt tijdens de les waarvan je niet had gedacht dat je al niet wist ( na uiteraard het forum uitgepluist te hebben )

Eelco zei:
Adrie vs. wookie!LoL Wat een super washmitt.
Kies ik toch voor de Wookie, om nou Adrie over m'n auto heen te jetsen gaat zelfs mij net ff te ver :LOL]d~^
 
Heren en dame, ik vond het een zeer gezellige dag en heb veel opgestoken/geleerd.
Het was echt jammer van het weer (zie bovenstaande foto's) maar desalniettemin denk ik dat er een aantal toch wat tip&tricks mee naar huis hebben genomen.

Verder had ik niet verwacht zelf ooit nog eens een DAP te kopen... maar ben dan nu toch ook overstag en inmiddels de trotse eigenaar van de enige, unieke DAP V2.1 ß-release. Helemaal top dat je dit voor mij wilde doen, Tim :)^
Jammer dat nu het al donker is... anders was ik nog even naar buiten gegaan en direct gaan DAPpen... :grinning:

Verzorging was verder perfect.
Prima koffie, goeie broodjes, leuke testcase (volgende keer een Opel motorkap, Tim? rofl ), heb er bijna spijt van mijn eigen auto niet meegenomen te hebben (maar nu deed ik ook een gastoptreden, dus eigenlijk mag ik helemaal niet klagen ,^^ )

Kortom: CarClean Team bedankt :kissing:
 
Hele leuke leerzame dag gehad, het was een eind rijden vanuit Limburg maar dat was het zeker waard :ja

Ondanks veel lezen op het forum en filmpjes bekijken heb ik nog veel kunnen leren, o.a. houding tijdens DAPpen, juiste druk geven enz. Ook leuk om de voordelen van de kompressor pads eens van dichtbij te zien!

Crew bedankt :)^
 
Soepergrover zei:
Wat zijn eigenlijk die 4 grote en kleine flessen links naast de NXT Glass Cleaner?

Die paarse fles is Meguiars tire gel, dit was overgegooid in een grote fles nadat er verpakkingen lek waren geraakt. Zeer voordelig gekocht en heb nu waarschijnlijk voor heel mijn leven tire gel:-b . Die andere zijn demo producten (o.a. Meguiars high tech yellow wax ?) waar Carclean wel heel graag vanaf wilde:roll . Er stond een grote doos met verschillende producten die je gratis mee mocht nemen er werd regelmatig geroepen "uitzoeken, alles moet weg!" ik heb leuke producten gezien die gegrabeld werden.
Die twee kleine flesjes kreeg ik in mijn handen geduwd : een flesje WH WAX CLEAN, er werd verteld dat dit een autoshampoo was?? en van HOLTS een flesje anti-condens, die heb ik op de badkamerspiegel aangebracht en de spiegel ziet er nu niet uit, en beslaat nog steeds:weetniet. Dat wordt weer poetsen om het eraf te krijgen :confused:
 
romeodelta zei:
Die paarse fles is Meguiar's tire gel, dit was overgegooid in een grote fles nadat er verpakkingen lek waren geraakt. Zeer voordelig gekocht en heb nu waarschijnlijk voor heel mijn leven tire gel:-b . Die andere zijn demo producten (o.a. Meguiar's high tech yellow wax ?) waar Carclean.com wel heel graag vanaf wilde:roll . Er stond een grote doos met verschillende producten die je gratis mee mocht nemen er werd regelmatig geroepen "uitzoeken, alles moet weg!" ik heb leuke producten gezien die gegrabeld werden.
Die twee kleine flesjes kreeg ik in mijn handen geduwd : een flesje WH WAX CLEAN, er werd verteld dat dit een autoshampoo was?? en van HOLTS een flesje anti-condens, die heb ik op de badkamerspiegel aangebracht en de spiegel ziet er nu niet uit, en beslaat nog steeds:weetniet. Dat wordt weer poetsen om het eraf te krijgen :confused:



mmmm...heb je het wel juist aangebracht??..bij mij werkt het super namelijk?

eerst de spiegel goed schoonmaken (apc, glassex enz.) dan op een microvezel de anti-condens aanbrengen en in lange banen op je spiegel aanbrengen ff laten hazen en dan na wrijven met een droge en schone! microvezel. :rules

laat ff weten of het zo wel heeft gewerk;)
 
Dat ga ik nog ff proberen dan. Heb de spiegel niet schoongemaakt voordat ik het aanbracht, en ook de doek had ik ergens anders voor gebruikt. Stom natuurlijk maar wilde het ff snel doen.:|

Eelco: Bedankt voor het fotoverslag :)^ 8d je ziet hoe hard ik bezig ben geweest.:p
 
Beste mensen,

Bedankt voor de leerzame, gezellige en heel goed verzorgde dag. Ik was (en ben nog steeds wel) fan van de SSR serie en ik had het hele Monello gebeuren wat langs mij heen laten gaan. En nu? Tsja het Monello starterspakket staat al op het verlanglijstje.

Wel jammer trouwens van het weer. Daardoor zelf niet veel kunnen doen maar 20 partytenten voor de volgende keer is natuurlijk wel wat veel van het goede ;) .

Groet,

Walter
 
Hallo allemaal,

Bij deze ook van mijn kant bedankt voor de leerzame en goed verzorgde dag ! ondanks het weer heb ik een super dag gehad !

Ook fijn dat er diverse dingen gewoon kon uit proberen, heb de Daytona velgen borstel gewoon even kunnen gebruiken, was er zo tevreden over dat 'm meteen gekocht heb, die Meg safe wheel brush heb ik over mijn schouder gegooid :D


















Groetjes,
Sjors
 
wat een top dag...carclean team was top, de catering was top...de demonstratie was top...de deelnemers was top....het weer was tob(ben)

dank jullie allen en misschien tot in het voorjaar voor een opfrisclinic eventueel met uitgebreid met rotary
 
goku3 zei:
mmmm...heb je het wel juist aangebracht??..bij mij werkt het super namelijk?

eerst de spiegel goed schoonmaken (apc, glassex enz.) dan op een microvezel de anti-condens aanbrengen en in lange banen op je spiegel aanbrengen ff laten hazen en dan na wrijven met een droge en schone! microvezel. :rules

laat ff weten of het zo wel heeft gewerk;)


Nou ik krijg het niet voor elkaar hoor. Heb het aangebracht met schonen doek.... ff wachte......nog ff wachte...en dan afnemen met een schone microvezel. Maar de doek loopt gewoon vast op de spiegel, zo stroef loopt het. Heb de spiegel daarna afgenomen met Meguiars NXT glass claener. Nu is die weer mooi schoon.
 
mmmm.snap er de ballen van?? heb gisteren zelf na het poste mijn spiegel ook nog eens gedaan..no problem:cool: ..ben blij dat NXT Glass cleaner het wel heeft gedaan voor je;)