• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Workshop II is verplaatst naar: 30 mei 2009!

Je quote de lijst met namen (de laatst geplaatste), en je maakt je eigen naam vet gedrukt ;) en je haalt even de quote teksten weg ;)
 
1) Rob84
2) Peter A3 TDI
3) 276159
4) H@RM
5) chost10
6) TT
7) Werner
8) Lexusfreak (walter)
9) Typhoon
10)madtraxx
11) Xsara Coupe (nog geen DAP500)
12) Blamm
13) Bj0rnn
14)
15) Jarno de Man

zo vrij geweest om chost10 ook vet te maken ;)
 
Kijk das mooi..!

T heb ook een andere rede..:D

Dan ziet moeders niet datk weer een bestelling geplaatst heb, ipv dat er weer iemand met een pakketje voor de deur staat! :p :party:
 
sjoerdnijhuis zei:
:schaam :D je bent niet de enige

Ik schijn een reputatie te hebben wat dat aangaat :cool:


Dat heb ik al wel eens gehoord ja , dat jou collectie zo snel ging dat je ouders geen TNT meer konden zien en je het dus in het vervolg maar kwam halen . :-" :D :D :D :D
 
1) Rob84
2) Peter A3 TDI
3) 276159
4) H@RM
5) chost10
6) TT
7) Werner
8) Lexusfreak (walter)
9) Typhoon
10)madtraxx
11) Xsara Coupe (nog geen DAP500)
12) Blamm
13) Bj0rnn
14) keescab
15) Jarno de Man
 
Indd :D

Heb er al zin in!

En er staat alweer een bestelling klaar:rules , de andere is net woensdag binnen gekomen :D

Kun je ook contant betalen terplekke?
 
Wat moet er allemaal meegenomen worden naar de workshop, behalve dan de DAP zelf?
Ik veronderstel de eigen producten, maar in hoeverre? Ik was in ieder geval niet van plan
om mijn HD en foamgun mee te nemen, kom anders plaats te kort in de auto.

Wat wel al op het lijstje staat om mee te nemen:
Poorboy's shampoo SSS
klei plus de Spray & Wipe
Professional Polish
White Diamond
EX-P
Collinite #845
Natty's
DAP 500
Een hoop hand- en machinepads en doeken

Zijn er bij Carclean emmers beschikbaar of deze ook best zelf meebrengen?
En eventueel een verlengsnoer voor de DAP?
 
@Werner,
ik ben bij de eerste workshop geweest (een heel gezellige workshop overigens!).
Spullen zijn beschikbaar zoals emmers, washmitts en verlengsnoer. Maar het werkt een stuk makkelijker om zelf zoveel mogelijk mee te nemen. Tijdens de eerst workshop deden de meesten dat overigens. De HD kan je inderdaad beter thuis laten. Er is water beschikbaar met de tuinslang. Evan uitgaande dat de komende workshops (ongeveer) hetzelfde zullen zijn als de eerste, is het handiger om je te focussen op een bepaald deel van de auto, bijvoorbeeld de motorkap of zijpaneel/-panelen, in plaats van de gehele auto. Kwaliteit kost nu eenmaal iets meer tijd en de tijd vliegt voorbij op zo'n dag :)
 
Mij lijkt het super om in iedergeval het dappen goed onder de knie te krijgen en dan hopelijk de goede combinatie te kunnen voor het polotje van de vrouw.
 
Indien mogelijk wilde ik ook wel langskomen. Als 15 max is begrijp ik dat wel. Maar kan ik niet gewoon komen gluren?

gr bb
 
De deelnemers aan deze workshop betalen een bedrag om deze workshop te volgen. Dus als je dan zou komen gluren, dan is dat natuurlijk niet helemaal netjes ;)