• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Workshop II is verplaatst naar: 30 mei 2009!

1) Rob84
2) Peter A3 TDI (met een heel klein ?)
3) 276159
4) Ronald
5) chost10
6) TT
7) Rykers
8) Lexusfreak (walter)
9) Typhoon
10) Jeffrey rallye ( + me moat)
 
Ja, dat mag, alleen komt die dan ook op de lijst te staan en en telt dus mee voor het aantal deelnemers (dat betekend dus ook dat ook hij de 10,- euro betaald ;) )

Ik neem aan dat je met "moat" je "maat" bedoeld? We spreken hier namelijk niet allemaal twents ;)
 
1) Rob84
2) Peter A3 TDI (met een heel klein ?)
3) 276159
4) Ronald
5) chost10
6) TT
7) Rykers
8) Lexusfreak (walter)
9) Typhoon
10) Jeffrey rallye ( + me moat)
11) Noeltie (Jeffrey's maat) (nóg geen DAP)
 
Even een "schone" lijst:

1) Rob84
2) Peter A3 TDI (met een heel klein ?)
3) 276159
4) Ronald
5) chost10
6) TT
7) Rykers
8) Lexusfreak (walter)
9) Typhoon
10) Jeffrey rallye
11) Noeltie (nog geen DAP)
 
1) Rob84
2) Peter A3 TDI (met een heel klein ?)
3) 276159
4) Ronald
5) chost10
6) TT
7) Rykers
8) Lexusfreak (walter)
9) Typhoon
10) Jeffrey rallye
11) Noeltie (nog geen DAP)
12) Blamm

De DAP kom ik voor die tijd een keer aanschaffen!
Heb vanmiddag een mail gestuurd met wat vragen over de benodigde spullen, maar wellicht beantwoordt de workshop meer vragen dan ik nu heb :-b
 
1) Rob84
2) Peter A3 TDI (met een heel klein ?)
3) 276159
4) Ronald
5) chost10
6) TT
7) Rykers
8) Lexusfreak (walter)
9) Typhoon
10) Jeffrey rallye
11) Noeltie (nog geen DAP)
12) Blamm
13)Xcorpion
14)Andy (vriend Xcorpion)

Vandaag maar iets vroeger opgestaan alvoor ik naar het werk ging om me hier te komen inschrijven voor het te laat was ,^^

Ik heb zelf nog geen DAP laar vind dit wel de ideale gelegenheid om me die dag er ééntje aan te schaffen als dat geen probleem is,
ook breng ik een vriend mee die er geen probleem mee heeft 10euro op tafel te leggen om enkel mee te volgen. Die zal eerst nog wat oefenen
met mijn machine en later er zelf ééntje aanschaffen.

Thx !

meuh Vince
 
1) Rob84
2) Peter A3 TDI (met een heel klein ?)
3) 276159
4) Ronald
5) chost10
6) TT
7) Rykers
8) Lexusfreak (walter)
9) Typhoon
10) Jeffrey rallye
11) Noeltie (nog geen DAP)
12) Blamm
13)Xcorpion
14)Andy (vriend Xcorpion)
15) Jarno de Man

En toen hadden we er 15 ;)
 
Nogmaals even voor duidelijkheid, het is alleen bedoeld voor mensen die al een DAP500 hebben, of op de dag zelf een DAP500 aan gaan schaffen.

Voor mensen die geen DAP500 hebben of aan gaan schaffen op die dag, worden normale workshops ingepland.

Het tarief can € 10,- is ook sterk gereduceerd en promotioneel bedoeld voor de eigenaren van een DAP500.
 
Net iets te laat bevestigd gekregen dat ik die dag wél zou kunnen...

Mocht er onverwachts nog iemand afvallen van het lijstje dan hou ik me aanbevolen.

Edit: ondertussen me maar al voor de workshop van 5 juli ingeschreven, maar als er iemand
eventueel zou willen ruilen of zou afvallen dan hoor ik het graag.
 
Omdat Workshop II zo snel vol was, hebben we Workshop III ingepland op zondag 5 juli:

https://forum.Carclean.com/cc_postst3006/DAP500-Workshop-III-5-juli-2009.aspx
 
Tim zei:
Kijken kan wel, maar dan ben je wel een 'deelnemer' en tel je dus mee voor de 15 personen.


Nogmaals even voor duidelijkheid, het is alleen bedoeld voor mensen die al een DAP500 hebben, of op de dag zelf een DAP500 aan gaan schaffen.

Voor mensen die geen DAP500 hebben of aan gaan schaffen op die dag, worden normale workshops ingepland.

Het tarief can € 10,- is ook sterk gereduceerd en promotioneel bedoeld voor de eigenaren van een DAP500.

Er staan nu mensen op die lijst, die komen "kijken" of die pas later een DAP500 gaan aanschaffen. Misschien een iets ander tarief hanteren voor diegene die nog geen DAP500 hebben?
Misschien wat eerlijker voor de mensen die al een DAP500 hebben, waar deze workshop eigenlijk voor is.
 
Ik heb al een plekje in de Juli workshop, maar die van juni zou me beter uitkomen. Iemand die verhinderd is o.i.d. kan met mij ruilen :)
 
5 juli komt mij beter uit dan 7 juni, dus ik heb me ingeschreven op 7 juli en hier mag mijn naam verwijderd worden.



1) Rob84
2) Peter A3 TDI (met een heel klein ?)
3) 276159
4) Ronald
5) chost10
6) TT
7)
8) Lexusfreak (walter)
9) Typhoon
10) Jeffrey rallye
11) Noeltie (nog geen DAP)
12) Blamm
13)Xcorpion
14)Andy (vriend Xcorpion)
15) Jarno de Man
 
Werner zei:
Net iets te laat bevestigd gekregen dat ik die dag wél zou kunnen...

Mocht er onverwachts nog iemand afvallen van het lijstje dan hou ik me aanbevolen.

Edit: ondertussen me maar al voor de workshop van 5 juli ingeschreven, maar als er iemand
eventueel zou willen ruilen of zou afvallen dan hoor ik het graag.

@Rykers: je kan met mij ruilen. Staat op pagina 1 onderaan aangeboden.
 
Na de wisseling met Rykers ziet het lijstje er als volgt uit:

1) Rob84
2) Peter A3 TDI (met een heel klein ?)
3) 276159
4) Ronald
5) chost10
6) TT
7) Werner (gewisseld met Rykers)
8) Lexusfreak (walter)
9) Typhoon
10) Jeffrey rallye
11) Noeltie (nog geen DAP)
12) Blamm
13)Xcorpion
14)Andy (vriend Xcorpion)
15) Jarno de Man