• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Roy - SEAT Ibiza 6L

Roy

Detailing rookie
20 mei 2008
119
0
Ik zal me ook even voorstellen:

Roy Hendriks, 23 jaar, wonend in Veldhoven (klein dorpje net onder Eindhoven).
Sinds twee maanden bezitter van een schaduwgrijze SEAT Ibiza 6L Sport, welke vorige maand flink gedetaild is en netjes iedere week wordt gewassen :).

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Mooie Ibiza! Welkom alhier. Veldhoven ken ik wel, daar staat het hoofdkantoor van mijn vorige werkgever (Geevers Auto Parts, industrieterrein "de Run")... Leuke omgeving daar, alleen jammer dat het er op de weg altijd zo retedruk is!
 
Freaky1975 zei:
Mooie Ibiza! Welkom alhier. Veldhoven ken ik wel, daar staat het hoofdkantoor van mijn vorige werkgever (Geevers Auto Parts, industrieterrein "de Run")... Leuke omgeving daar, alleen jammer dat het er op de weg altijd zo retedruk is!

Geevers ken ik wel, komen de meeste 'upgrade onderdelen' die ik heb gemonteerd vandaan.
Qua drukte valt het wel mee, of je moet de A2 hier bedoelen, das idd 1 grote ramp. Daarom zijn ze die nu ook helemaal aan het aanpassen met hoofdrijbanen, randwegen, verbredingen etc. Erg fijn, vooral als je lekker dicht bij de snelweg woont zoals ik, één grote zandbak, wagen blijft normaal gesproken ongeveer een halve dag stofvrij...
 
Zal niet te negatief doen over Geevers, maar er zijn genoeg redenen waaromik er niet meer werk... ;) a2 is knudde inderdaad.