• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Roy

roybmwe38

Detailing trainee
18 jul 2019
17
45
Hallo allemaal,

Mijn naam is Roy ben 28 jaar en kom uit Amsterdam. Ben in het bezit van een bmw e38 740I uit 1999 waar al wat mods op zitten. Ben al enkele jaren geinteresseerd om mijn auto te detailen maar heb nooit echt de stap gezet. Nu dat de auto altijd droog staat en het niet meer mijn daily driver is kan ik rustig de tijd nemen om hem de nodige aandacht te geven.

Hopelijk kan ik inhaken op topics of zelf topics starten als ik vragen heb en wellicht wat clinics bijwonen. Ik heb nog meer foto's van de auto maar die staan op de andere computer. Als iemand meer wil zien kan ik die nog uploaden.
 

Bijlagen

  • 0MXN9s1.jpg
    0MXN9s1.jpg
    307,8 KB · Weergaven: 128
Probeer het even met tapatalk.

Enkele mods zijn een M stuur met werkende stuur paddles. Een volledig werkende E39 m5 teller. Recent een bilsstein B12 set eronder en een strong strut waarvan er maar 10 van in NL zijn. Heeft een heerlijke weg ligging nu. Volgende mod word een m5 stabi stang achter en een custom dikkere stabi stang voor. Daarna is het voorlopig even goed. Toekomstige mods zijn een volledig uiaat systeem van EPS en een M60 intake.

Velgen zijn origineel van Hartge en 1 jaar ouder dan de auto. Voor michelin PS 4 en achter PS 4S.


9e038f85ed7ae69d8fca3ce2ec012031.jpg
783b31b495e61b32a3648961be068eb8.jpg
b4af78950e3f0cfeb6b148af928fdc8d.jpg
8a5fa247655fdaeb1fe461973dffff47.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dikke auto! Persoonlijke favoriet samen met de E39. Velgen staan m ook goed :cool:

Nog niet voorbij zien komen door Amsterdam, als ik een E38 voorbij zie komen kijk ik altijd wel even, maar heb je vlaggenstok nog niet langs zien komen, maar zal m'n ogen open houden.

Veel plezier er mee, en sterkte met het detail virus, want het is me toch verslavend!

Greetz Emiel
 
  • Leuk
Reactions: roybmwe38
Bedankt, klopt ik rij er ook niet veel mee alleen als het langere en leuke ritten zijn. Hij staat altijd in de opslag onder een party tent. De vlaggenstok is afneembaar dus meestal laat ik hem eraf haha.
 
  • Leuk
Reactions: TWA
Welkom hier. Een E38 komt nog uit de tijd dat er goede auto's gebouwd werden. Echt een mooie wagen!
Welkom Tim,

Ben ik zeker met je eens

De E38 was sinds jongs af aan al mijn droom auto. Vader maakte schoon bij BMW en toen liet hij me een keer zitten in een 750 e38 toen ze nog in de showroom stonden toen wist ik dat ik een E38 zou kopen. Ik ben meer fan van de 8 cilinder dus na lang.... Heeeeeeeel lang zoeken kwam ik deze tegen het is een import van 1 eigenaar uit duitsland. Onderhoud is altijd bij dezelfde garage geweest. Ik heb hem nu 4 jaar en wat er ook gebeurt ik zal er nooit afstand van doen. Heb alle kwalen die er maar bestaan gehad van kettings revisie tot het onderstel. Maar heb nergens spijt van