• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

roze uitgeslagen stoelen door extractor

beest23

Detailing addict
24 aug 2009
194
62
45
Aangezien het niet echt detailweer is heb ik de extractor gebruikt voor 2 lichte stoelen (in de woonkamer) van een maat van me. Deze waren door veelvuldig gebruik van zijn zoontje erg vies geworden.

Ik heb de extractor gevuld met Meg. Prefesional Super degreaser (1:10) en ben aan de gang gegaan. Al snel begon het zitvlak roze uit te slaan. Dit lijkt me niet echt de bedoeling. Hoe is dit mogelijk? Hoe kan ik het roze uit de bekleding krijgen?
 
Je had géén Super Degreaser moeten gebruiken 8-())
Er zit onwijs veel kleurstof in...

Beter had je Meguiars All Purpose Cleaner PLUS kunnen gebruiken.

Je kan het opnieuw proberen met bovenstaand product. Desnoods een paar keer herhalen.
 
+1

Een degreaser gebruik je niet in een extractor.... Je wilt je oppervlakken schoonmaken met de extractor, niet ontvetten, daarvoor is de APC+ ontwikkeld. Overigens is 1:10 volgens mij erg hoog, lees even de gebruiksaanwijzing van de extractor over de verdunningen.
 
nicknameless zei:
Je had géén Super Degreaser moeten gebruiken 8-())
Er zit onwijs veel kleurstof in.......


gewoon een andere bekledingsreinigingsmiddel gebruiken.
zoals de bekledingsreiniger van HG (bouwmarkt) en zonodig herhalen
nu iets bestellen en wachten op de levering zou ik niet doen
 
Kan het niet zijn dat de super degreaser de stof heeft doen verkleuren? Dan kan het goed zijn dat het niet meer te redden valt.
 
Dit doet me denken aan mensen die dasty willen gebruiken op velgen, een ontvetter op iets wat niet vet is. Onbezonnen begonnen... zonde!!

Liever adviseren we personen voordat er gekke dingen gebeuren.

Hoop dat je het met een APC er nog uit krijgt.

Succes ermee!!