• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rubberen matten stinken

's nachts een bakje azijn in de auto wil ook wel helpen.
Alleen niet vergeten eruit te halen als je gaat rijden :-b

Hans
 
Ik moet zeggen, zo'n dagje in de APC sop heeft goed gewerkt... lucht is nog niet volledig weg maar gewoon ok nu... niet 'te' meer.

:) Bedankt voor de hulp
 
Azijn heeft de eigenschap wat van de geur te compenseren.
Azijn zelf kun je ruiken omdat het in de lucht wordt opgenomen.
Het is het proberen waard.

Hans

Edit, zodra je het bakje weghaalt zijn geur en verder effect ook weg.
 
Ok even terug op dit probleem.

De rubberen matten, die stinken niet meer....



Maar nu toch een groter probleem, de auto STINKT naar azijn, en niet zo'n beetje ook.
Ik heb de hele auto al gereinigd,de matten, stoelen. Maar nergens kan ik azijn geknoei vinden.


Ik heb flink greenapple gespoten, maar nu is dat weer TE en ruik je het door elkaar heen.

Ik zit een beetje met mijn haren in het haar....
Die azijn lucht samen met TEVEEL green apple is geen goede combi, je wordt misselijk.

Iemand die kan helpen?
 
Hoe zou je dat willen toepassen dan? Ik kan nergens de 'geknoeide' azijn vinden....

en die appellucht krijg je er lekker doorheen.

Ik dacht aan deze;
https://www.Carclean.com/product/Gliptone/Geurhangertje_Liquid_Leather_Ledergeur__101657

Misschien als ik dat aan de spiegel hangt, dat dat overheerst en de geur maskeert..
 
maskeren??!!neen is niet de oplossing.Ik had een hele gore lucht in mn clio.eerst behandelt met de carpro SoPure daarna de Valet-Pro odor eater en de lucht is weg:party:
 
zuidwest10 zei:
maskeren??!!neen is niet de oplossing.Ik had een hele gore lucht in mn clio.eerst behandelt met de carpro SoPure daarna de Valet-Pro odor eater en de lucht is weg:party:

Ik snap het dat je bedoeld maar ik weet niet waar het vandaan komt, en kan moeilijk de hele auto cleanen met carpro...

Ik baal enorm dat ik azijn bakje had neergezet, zeker te weten niet geknoeid maar het is nog aanwezig grr
 
Ik heb mijn ramen opgezet een avond en het is al stukken minder.

Zou het puur voor even zijn of helpt flink luchten misschien?
 
Carpro SoPure kost 14,99 met zon fleske doe je de hele auto,slechts een behandeling daarna een week wachten en dan de valet-pro odor eater zn werk laten doen.odor eater 1:5 verdunnen met demi water en helemaal sheep met water uit de condensdroger dus
 
zuidwest10 zei:
Carpro SoPure kost 14,99 met zon fleske doe je de hele auto,slechts een behandeling daarna een week wachten en dan de valet-pro odor eater zn werk laten doen.odor eater 1:5 verdunnen met demi water en helemaal sheep met water uit de condensdroger dus

Thanks, heb het besteld, ben benieuwd of het gaat werken. Heb vandaag mijn ramen open gehad en dit werkte ook al een hoop