• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ruiten polijsten, probleem blauwe vlekken op autoruiten

Bij eventueel gebrek aan galsmiddelen a la CC >>> gewoon een goedkope glasreiniger + oude krant ( inkt moet volledig droog zijn ) >>> 10x beter dan met spiritus heb ik ervaren.
Nu wel overgestapt op provision en dat bevalt mij nog 10x beter !

Glass scrub werkt prima, maar om nou te zeggen dat die geur goed te doen is...
Er zit een ding in mijn collectie dat erger stinkt dan Micro Restore en dat is de Glass Scrub.

het heeft een apotheek luchtje.. ik vind hem zeker geen onaangename geur hebben hoor.
maar geur is heel persoonlijk.

na me interieur gedaan te hebben met natural look, laat ik ook een middag me ramen open staan, anders ga ik over me nek van die zoete kauwgomballen geur..
veel mensen vinden dat wel lekker ruiken..

het ruikt iig beter als spiritus:lol vind ik

ja sorry fout van mij dernet enja de tips waren goed :) heb blauwe vlekken zijn weg thanks voor al jullie tips!

Hoe heb je deze weg gekregen... Heb namelijk ook zo'n blauwe vlekken en ik kan de ruit van binnen uit niet polijsten... En ik kan de ruit niet vervangen...:-/