• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rupes

Heb een e-mail gestuurd naar italie met de vraag waarom.
Ben benieuwd.

EDIT: Krijg een auto-email terug dat ze tot de 26 aug. met vakantie zijn..........
 
In Italie gaan ook nog gewoon de meeste winkels dicht tussen de middag en vakantie, dan sluiten een hoop fabrieken hun deuren en ze hebben nog lang vakantie ook!

Vraag me af wat slimmer is, onze 24 uurs maatschappij of de "zuiderlijke" mentaliteit :)
(Oke even niet naar de financiele situatie van de landen bekeken natuurlijk in gecreeerde crisistijd!)

Beetje belachelijk zoveel "verzendkosten" c.q. belasting!
 
Als de eerste de deur uit zijn, dan kunnen er mogelijk reviews volgen. Kom maar op.
 
Ik moet zeggen mooie prijs-Persoonlijk heb ik er minder voor betaald-maar de kit is nu luxer geworden
ouwe set 2 x 1 liter comp/finish 4 pads-een MF doek-kartonnendoos en natuurlijk de bigfood
Nieuwe set-4x comp/finish 250ml-luxe tas-4pads-en natuurlijk de machine
 
Wij hebben gisteren een stukje gefinisht op een unizwarte Alfa Giulietta en dat viel ons helemaal niet tegen. Resultaat was erg goed, ook na meermaals ontvetten!
 
@Dr. P. De zoekfunctie compenseert mijn geheugen ...

RedCat (elders) zei:
Ik dacht al, waarom doet hij die (de Flex) nu weg.
Maar nu begrijp ik 'm. Heerlijke machines Rupes
Ik heb zelf een Delta met afzuiging, werelds gewoon

Iedereen - 1 :roll
 
idd-machine is reeds weer verkocht-simpel antwoord.....

Polijsten = HAAT hier

ken zat mensen vrienden die het wel graag willen doen voor"Dr.Pepper"geef mijn maar wax-en veel graag rofl
gr mijn
 
Het is inmiddels SEMA autoshow in Amerika. Nu had ik al op de facebookpagina gezien dat een aantal medewerkers van CC hier naar toe zijn om onder andere Gyeon te vertegenwoordigen. Nu zijn er op deze show nogal wat nieuwtjes gepresenteerd rondom Rupes. Naar aanleiding van dit nieuws zal ik een kleine samenvatting geven van de nieuwe producten:

​Ten eerste zullen de LHR 15 en LHR 21 "gefacelift" worden. Dit betekent dat het product ietwat verbeterd is. Wat ik op internet lees, zijn de machines ietwat opgevoerd, waardoor zij minder snel stoppen op moeilijke panelen, als sterke bollingen in bijvoorbeeld zijschermen. Daarnaast hebben de machines nu een rubberen rand, net als de Rupes mini al had, zodat ze minder snel beschadigen als je ze, tijdens bijvoorbeeld het uitbuffen van het polijstmiddel, even op de grond leg.

Daarnaast lanceert Rupes een compleet nieuwe machine, namelijk de Rupes Bigfoot Nano. Dit is een hele compacte machine, die werkt op een accu. Deze machine is speciaal ontwikkeld voor de moeilijk berijkbare plekken waar zelfs de Rupes Mini niet kan komen. De machine is ook uniek, omdat het een rotary en excenter in één is. Je kan door middel van verschillende opzetstukken/backingplates de machine laten dienen als rotary, als excenter met een uitslag van 3mm en een excenter met een uitslag van 12mm. De machine wordt geleverd in twee versies, één met een lange nek en één met een korte nek. Ook worden zij geleverd met verschillende borstels en 30mm en 50mm pads. Ook zitten er twee accu’s bij, met ieder kan je zo’n 30 minuten polijsten. Het opladen van één accu geschiedt in 20 minuten.

Hierbij nog wat plaatjes, ook deze zijn geleend van een amerikaans forum:

1_zpsisja87fg.jpg


2_zps7jlgcbqk.jpg


3_zpsna6ooa1w.jpg


Om ten slotte even duidelijk te zijn; ik heb deze informatie slechts van internet. Pin mij er dus niet op vast dat bijvoorbeeld alle borsteltjes standaard bij een machine geleverd worden.
Verder lijkt deze machine mij een uitstekende aanvulling op mijn collectie!
 
Hmmmmm... Dit brengt me wel aan het twijfelen... Want ik sta echt op het punt om de 15 te bestellen..

Vraag me toch af wanneer deze op de markt komen.. En of ze ongeveer even duur zullen blijven.
 
Ik denk dat de LHR 15 mark II ongeveer even duur zal zijn, verwachting in Amerika was dat ze eerste kwartaal 2016 binnen zouden komen. Je moet het zelf weten maar ik zou even wachten Zluytr , tenzij je er echt enorme haast bij heb ;)