• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rupes

Ikzelf wil voor mijn rotary juist pads zonder gat in het midden.
Gear driven pads zijn dunner en daardoor wordt de lak wat warmer en is er makkelijker correctie te verkrijgen.
Dat begreep ik bij de Rupes demo stand op de SDD waar ik ook kort even met een Mille 900 heb mogen draaien.
Doe jezelf een plezier en ga lekker voor de LC HD orbitals voor op je nieuwe Flex ...
 
  • Leuk
Reactions: mdlange
Voor de liefhebbers:

DSC6534.jpg
 
Wat is eigenlijk het verschil?
Er is onderhand een MK1, 2 en 3 op de markt. Zit het verschil hem in vermogen, trillingen, geluid of een combinatie?
 
Nieuwe features:

1. Rubberen handgreep aan de bovenkant van de machine voor meer grip.
2. Extra steun om te voorkomen dat de bovenkant van de machine kan beschadigen.
3. Aangepaste snelheidsregelaar met voelbare klikken tijdens het draaien.
4. Vernieuwd traploos gaspedaal.
5. Vernieuwd design met carbonoppervlak rondom rubberen handgreep.
6. 9 meter kabel

De machine is helaas nog niet leverbaar. Wij verwachten de gloednieuwe LHR15 en LHR21 Mark III eind januari binnen te krijgen!
 
Ik ken het gehele verhaal natuurlijk niet maar vind het wel een beetje flauw dat er zo over hem gesproken wordt. Die meneer probeert ook gewoon een internationaal YouTube kanaal op te bouwen en dat werkt zo te zien aardig aangezien hij al 26k subsribers heeft. Tevens werkt hij met o.a supercars wat ik zo 1 2 3 heb gezien en daarvoor is ook buiten Nederland flink wat animo voor. Tsja zijn engelse uitspraken zijn inderdaad niet zo goed maar nog geen reden om iemand belachelijk te maken.
 
  • Leuk
Reactions: Timm en teertsniam
:p Ach ja... Ik heb persoonlijk ook best een hekel aan het steenkolen-Engels. Zolang men daarnaast dan maar gewoon goed spreekt qua zinsbouw en dergelijke, dan kan ik er wel mee leven. (Voor een tijdje) Steenkolen-Engels, je lult verder niet lekker en inhoudelijk is het ook niet zo bijzonder, dan haak ik al snel af. ;)

Ik zou het zelf niet durven om zulke filmpjes te maken als ik niet goed Engels zou kunnen spreken. Goede zinsbouw, hoe breng ik dingen, etc... :p
 
Welcome to the future of surface correction care. Introducing the all-new RUPES BigFoot iBrid polisher! Available in both a 15” (HLR15) and 21” (HLR21) orbit, the BigFoot iBrid has been engineered to perfection. We’ve cut the cord! Featuring iBrid technology, you can now choose to power the tool with either a corded power supply or with a powerful 18V battery. And with an all-new brushless motor, PolyFiber gear set, ultra-thin PrecisionPro backing plate, eccentric set, and LED status indicator, you can experience unparalleled performance, ergonomic design, and adaptability like never before. Say hello to the future of RUPES.

FB_IMG_1698174010841.jpg