• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

RVS Uitlaatsierstuk

Belgum vind ik op zich fijn werken maar het de uitlaattippen krijg ik niet helemaal goed schoon,Zat te denken aan een Uni Cone of een Uni bal ,Wat zouden julie aanraden?Is een dubbel ovaal sierstuk
 
Belgum vind ik op zich fijn werken maar het de uitlaattippen krijg ik niet helemaal goed schoon,Zat te denken aan een Uni Cone of een Uni bal ,Wat zouden julie aanraden?Is een dubbel ovaal sierstuk
Ik zou een Ali express cone scoren en het daarmee proberen.
 
Uitlaat sierstuk krijg ik net niet helemaal schoon net een klein zwart randje ,Met poetsen wordt het minder maar naar paar weken is het weer terug, gebruik nu ook de blauwe cone maar misschien moet ik voor de gele gaan of scotchbrite gebruiken maar ben bang als je dat elke maand gebruikt je naloop van tijd door de chroom laag heen bent
 
Eindstuk in de Gyeon RIM zetten. Had ik bij mijn vorige auto ook gedaan.
Daarna bij welke wasbeurt even een wheelmitt erlangs en een velgenborstel erin. En schoon was hij weer.
 
Maar als je bang voor de chroomlaag bent, dan is het ook geen RVS, waarmee je in
de begin vraag kwam..
Of begrijp ik het nu verkeerd.
 
hij zei tegen mij rvs maar zit duidelijk een chroom laag over dus vind het apart meestal is het staal met een chroomlaag
 
a) misschien even een foto van de eindstukken, dan weten we in ieder geval wat voor materiaal het nu eigenlijk is en wat de toestand ervan is
b) Cancoat is niet echt geschikt voor metaal en niet voor zaken die heet worden. RIM zou hiervoor een stuk beter geschikt zijn
c) sommige defecten in chroom of RVS kunnen gewoon te diep zijn om helemaal weg te krijgen...
 
ik werk al 25 jaar in de metaal en dit is chroom en wat er onder zit weet ik niet maar wat hij zegt klopt denk niet want je laat niet vaak een rvs sierstuk verchromen en hij heeft het sierstuk op maat gemaakt en hij gebruikte gewoon staal en normale draad met mig/,mag lassen en geen rvs draad
foto kan maar moet ik even wachten nu is het zo goed als schoon
Is er ook iets anders als rim want voor andere dingen ga ik het niet gebruiken
scotchbrite kan ik gebruiken maar ben alleen bang dat je op den duur toch door chroomlaag gaat