Hallo,
Een tijdje terug deze Saab 93 gedaan.
Deze auto had een van de ergst toegetakelde lakken die ik ooit gezien heb, niet meer normaal wat een swirls / hologrammen / marring.
Jammer genoeg kon ik niet gaan polijsten want dat was niet afgesproken.
Auto heeft een standaard beurt gehad, dus met Autoglym Super Resin Polish.
Auto is daarna in de Collinite #845 gezet.
Bandjes met Meg's Endurance, trims met PB's Trim Restorer.
Foto's!
Voor:
Mijn Autobrite Foam Kit was er mee opgehouden, dus met de Nilfisk foam lans gefoamed. Best aardig. Ik had als mix Meg's APC, en wat oude shampoo restjes van hier en daar!
Na het foamen:
Trims, kiertjes, naden, rubbers en randjes met Meg's APC 1:4 schoongemaakt:
Daarna de auto gekleid met Bilt Hamber Regular Clay en water. Daarna de lak wat beter bekeken:
Interieur uitgezogen. Kunstof gereinigd met Meg's APC 1:4. Stoelen zijn met de extractor gereinigd icm. Meg's APC. Vlekken in tapijt hier en daar met wat thinner weggehaald.
Eindresultaat van de auto:
Ben erg tevreden met het resultaat!
Ik ben in totaal zo'n 11 uur bezig geweest.
Groeten Matthijs
Een tijdje terug deze Saab 93 gedaan.
Deze auto had een van de ergst toegetakelde lakken die ik ooit gezien heb, niet meer normaal wat een swirls / hologrammen / marring.
Jammer genoeg kon ik niet gaan polijsten want dat was niet afgesproken.
Auto heeft een standaard beurt gehad, dus met Autoglym Super Resin Polish.
Auto is daarna in de Collinite #845 gezet.
Bandjes met Meg's Endurance, trims met PB's Trim Restorer.
Foto's!
Voor:
Mijn Autobrite Foam Kit was er mee opgehouden, dus met de Nilfisk foam lans gefoamed. Best aardig. Ik had als mix Meg's APC, en wat oude shampoo restjes van hier en daar!
Na het foamen:
Trims, kiertjes, naden, rubbers en randjes met Meg's APC 1:4 schoongemaakt:
Daarna de auto gekleid met Bilt Hamber Regular Clay en water. Daarna de lak wat beter bekeken:
Interieur uitgezogen. Kunstof gereinigd met Meg's APC 1:4. Stoelen zijn met de extractor gereinigd icm. Meg's APC. Vlekken in tapijt hier en daar met wat thinner weggehaald.
Eindresultaat van de auto:
Ben erg tevreden met het resultaat!
Ik ben in totaal zo'n 11 uur bezig geweest.
Groeten Matthijs