Hallo,
Voor ik op vakantie vertrek,moest mijn stalen koets nog een beurtje krijgen.
Aangezien mijn nieuwe produktjes geleverd waren(waarvoor weer alle dank voor de perfecte levering!)moest ik deze nog snel uit proberen.
Mijn stalen ros heeft een staalgrijze kleur en laat deze nu voor velen een saaie kleur zijn...
Even mijn volgorde van bewerkingen op een rijtje.
Gewassen met twee emmertjes en Mothers Wax - California Gold Car Wash.
Dan de klei zijn werk laten doen en dit viel goed mee.
Dan heb ik hier en daar wat swirls opgespeurd en dit viel ook goed mee:ja
Toch maar eens mijn SSR-productjes boven gehaald en begonnen met de SSR1 op witte pad maar dit bracht niet het resultaat wat ik verwachtte.
Dan de SSR2 op Green Light geprobeerd met een beter resultaat.
En dan kwam mijn testfaze er aan.
Ik heb als eerste laag de Poorboys World - EXP Pure Sealant aangebracht en tot mijn voldoening kwam er al een mooie glans te voorschijn maaar....
Ik probeer graag eens iets anders en besloot er nog een laagje White Diamond boven op te zetten.
Als eindlaag heb ik mijn favoriete Collinite 915 er overgezet.
Misschien gaan er sommigen denken dat dit iets te veel van het goede is maar als je het resultaat ziet....begrijp je waarom
Genoegd gekletst en nu foto's.....
enkele reflextie's....
En dat grijs saai kan zijn....en geen glans geeft.
klein detail....
Voor ik op vakantie vertrek,moest mijn stalen koets nog een beurtje krijgen.
Aangezien mijn nieuwe produktjes geleverd waren(waarvoor weer alle dank voor de perfecte levering!)moest ik deze nog snel uit proberen.
Mijn stalen ros heeft een staalgrijze kleur en laat deze nu voor velen een saaie kleur zijn...
Even mijn volgorde van bewerkingen op een rijtje.
Gewassen met twee emmertjes en Mothers Wax - California Gold Car Wash.
Dan de klei zijn werk laten doen en dit viel goed mee.
Dan heb ik hier en daar wat swirls opgespeurd en dit viel ook goed mee:ja
Toch maar eens mijn SSR-productjes boven gehaald en begonnen met de SSR1 op witte pad maar dit bracht niet het resultaat wat ik verwachtte.
Dan de SSR2 op Green Light geprobeerd met een beter resultaat.
En dan kwam mijn testfaze er aan.
Ik heb als eerste laag de Poorboys World - EXP Pure Sealant aangebracht en tot mijn voldoening kwam er al een mooie glans te voorschijn maaar....
Ik probeer graag eens iets anders en besloot er nog een laagje White Diamond boven op te zetten.
Als eindlaag heb ik mijn favoriete Collinite 915 er overgezet.
Misschien gaan er sommigen denken dat dit iets te veel van het goede is maar als je het resultaat ziet....begrijp je waarom
Genoegd gekletst en nu foto's.....
enkele reflextie's....
En dat grijs saai kan zijn....en geen glans geeft.
klein detail....