• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Saharazand swirlloos verwijderen

Sahara stof word vaak verward met stuifmeel en zo aan de kleur van mijn net gewassen caddy te zien en aan mijn ogen, door boompollen allergie te voelen was het ditmaal stuifmeel. Dit kan hardnekkig aan de auto plakken maar zal minder kans op krassen geven als zand! ;)

Ieder zijn ding, maar ik vind het geen gezicht met die troep op mijn auto. Als het mij niets zou kunnen schelen, was ik hoogstwaarschijnlijk nooit met detailen begonnen. Ik ga niet iedere dag mijn auto wassen, maar het jeukt nu wel een beetje.

Het verschil tussen stuifmeel en zand zie ik overigens wel. Dit was overduidelijk zand.

Ik had hier net het zelfde aan de Hand. Vrijdag auto van de mama gewassen .... Prijs, mijn eigen wagen zaterdag gewassen ..... Prijs! Ben momenteel nog bezig met een grote beurt op iemand anders zijn wagen .... Stond binnen, oefff. Ik woon in België regio de stille kempen. Waar heb jij de lading over je wagen gehad?

De lading is in ieder geval tot Utrecht in Nederland gekomen :) Zonde je tijd geweest deze twee auto's wassen.

Ik snap niet dat mensen volledig in de stress schieten van een beetje zand op de auto. Men rent meteen in blinde paniek naar buiten met emmers en sop....

Mij boeit het in ieder geval geen ene reet, er komt vast en zeker nóg meer sahara zand naar beneden, deal with it. :cool:

Als ik twee tot drie bezig ben geweest om de buitenkant weer tip top in orde te maken, en de volgende dag zie je dat het geen zin heb gehad. Dan baal ik wel even. Daarnaast heb ik nog geen krasje op m'n auto zitten. En dat probeer ik zo lang mogelijk vol te houden. Vandaar dat ik allergisch ben voor zand op m'n wagen.

Paniek? Neen, zonde van het werk? Ja.

Dat dus ook ;)

Sahara stof word vaak verward met stuifmeel en zo aan de kleur van mijn net gewassen caddy te zien en aan mijn ogen, door boompollen allergie te voelen was het ditmaal stuifmeel. Dit kan hardnekkig aan de auto plakken maar zal minder kans op krassen geven als zand! ;)

Ja, snap wat je bedoelt. Maar dit was volgens mij echt zand inderdaaad.

Ieder zijn ding, maar ik vind het geen gezicht met die troep op mijn auto. Als het mij niets zou kunnen schelen, was ik hoogstwaarschijnlijk nooit met detailen begonnen. Ik ga niet iedere dag mijn auto wassen, maar het jeukt nu wel een beetje.

Het verschil tussen stuifmeel en zand zie ik overigens wel. Dit was overduidelijk zand.

Eens met Soepergrover. Als het me niks kon schelen, ging ik wel door de krasstraat :P

Er is niks frustrerender dan een nachtelijke regenbui of saharazand nadat je zojuist je best hebt gedaan en blij bent met het resultaat.

Daarin tegen, als je weet dat er zoals nu dagelijks buien zijn, dan zou ik de wasbeurt vanwege het saharazand uit stellen tot komend weekeinde.