• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sander's collectie

sanderdevliegere

Detailing rookie
2 jul 2009
121
0
Na al zoveel mooie collectie's gezien te hebben, en toevallig dit weekend de garage in orde te hebben, dacht ik: "Nu ik".

Hierbij de foto's:

De garage waar al menig auto gepoetst is:
IMG_6233.jpg

Met een close-up van de bijbehorende verlichting:
IMG_6232.jpg

De gereedschaps kast (waar op de 2e laatste plank de DAP500 en de Makita rotary liggen):
IMG_6230.jpg

De detailingkast:
IMG_6221.jpg

IMG_6220.jpg

Een paar vergrotingen (moet toegeven dat er nog wat oud spul tussen staat, maar die filtering moet nog gebeuren):
IMG_6224.jpg

IMG_6223.jpg

De grootverpakkingen:
IMG_6228.jpg

En de spullen zelf:
IMG_6243.jpg

IMG_6244.jpg

IMG_6242.jpg

IMG_6245.jpg

IMG_6246.jpg

IMG_6247.jpg

IMG_6248.jpg

En de HD + extractor:
IMG_6239.jpg

IMG_6235.jpg

IMG_6234.jpg

Is gewoon een must om ruimte te hebben, alleen ik heb al vaak zitten denken aan een 2 koloms of schaarbrug, maar daar is helaas de ruimte te laag voor. Dus dat is geen optie. Wat er wel begin volgend jaar gaat komen zijn 2 Metaal Halide lampen, want ik merk toch dat ik te weinig licht heb.

Ook vandaag is er een mooi pakketje binnen gekomen, Carclean, sorry dat ik naar de concurentie ben gegaan, maar ik was op zoek naar wat spullen die jullie helaas niet in de webshop hebben.

IMAG0007.jpg

Mooie aanwinsten!

Owjee stapeltje laptops, reparatie? Ik zie bij mij op kantoor ook elke dag dit soort stapeltjes..... :S

Dré zei:
Mooie aanwinsten!

Owjee stapeltje laptops, reparatie? Ik zie bij mij op kantoor ook elke dag dit soort stapeltjes..... :S

Thanks, ja de laptops zie ik liever niet op mijn kantoor eigenlijk. Dat betekend dat ze gerepareerd moeten worden :P. Maar vandaag eens even bekijken wat er op doet.

Zo Sander, de collectie is aardig, zie ook dat je steeds beter spul koopt om het resultaat op te krikken! :-)^

Wil je mij de afmetingen eens geven van je garage aub? LxB
En wat is de breedte van je poorten?

Mvg, Filip.