• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sander's poetsobjecten; A3/A4

030

Detailing addict
16 jul 2010
7
60
Al enige tijd bekend met het handmatig poetsen, maar vorige week de stoute schoenen aangetrokken en een DAP 900 bij Tim wezen halen. Afgelopen weekend voor het eerst met het apparaat aan de gang gegaan en dat viel zeker niet tegen. Proefkonijn was de Ka van mijn vriendin die binnenkort het veld moet gaan ruimen voor een A2 of een A4.

Daarnaast heb ik zelf een A3 1.4 TFSI S-Line en een A4 B5 limousine 1.8T quattro.

De lijst van spullen die tot op heden de poetshoek vullen:

DAP 900 met 5 kleuren pads - wel verschillende kleuren overigens ;-)
2 flessen Monello - vraag me niet welke
Poorboy's
- Black Hole
- EXP oid
- Spray & Wipe
- Klei

Megs
- 3 stappen plan
- Gold huppeldup wasspul
- NXT huppeldepub wasspul
- bandenapplicator

Foam lans met flesje foam voor op de Nilfisk
En natuurlijk wat applicators, doeken, washandschoenen en droogzoeken.
Oh ja en ooit eens een Meg's emmer gekocht met zo'n rooster onderin

Het plaatsen van foto's ging niet erg lekker. Foto's van de A4 zijn niet geupload, maar wel 1 interieur pic. Ach, 't gaat om het idee niet waar? ;-)

@ Quincy; dat zijn ook deze enige foto's geschoten door een ander die er wel verstand van heeft. De rest is allemaal extra gratis crappy telefoonkwaliteit. ;-)