• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi A3; de eerste keer na de DDT sessie!

Top man! Hij ziet er echt super uit! En ik zie een regel die mij érg bevalt...:D

- Dus SSR1 op LC oranje was perfect tegen de swirls!!

Dit is dus 1 van de combo's die nou net níet geprobeerd heb! die ga ik ook eens proberen!

SSR2.5 op oranje had je niet geprobeert toch? dat beviel mij ook wel...alhoewel ik laatst wel hologrammen dacht te zien...maar dat moet ik nog eens goed bekijken. Naar aanleiding van jou ervaring ga ik na de SSR2,5 op de oranje eerst eens nabewerken met de SSR1 op de oranje!

Het duurt even maar we komen er wel!...:D
 
dovdmeer zei:
Top man! Hij ziet er echt super uit! En ik zie een regel die mij érg bevalt...:D

Dit is dus 1 van de combo's die nou net níet geprobeerd heb! die ga ik ook eens proberen!

SSR2.5 op oranje had je niet geprobeert toch? dat beviel mij ook wel...alhoewel ik laatst wel hologrammen dacht te zien...maar dat moet ik nog eens goed bekijken. Naar aanleiding van jou ervaring ga ik na de SSR2,5 op de oranje eerst eens nabewerken met de SSR1 op de oranje!

Het duurt even maar we komen er wel!...:D

Ik zou pas naar SSR2,5 gaan als de SSR1 niks brengt! Met 2,5 moet je weer meer nabewerken en je haalt daarmee natuurlijk altijd meer lak weg dan met de SSR1 .. dus als het niet nodig is zal ik het niet doen!

Langzaam maar zeker leer je je auto en je lak kennen!
 

Vergelijkbare onderwerpen