• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sanne stelt zich voor!

Nee hoor ze zijn jouw niet gauw zat.
De waardering voor Carclean.com is niet voor niets een dikke vette 9 op een beoordelingssite:ja
 
janhenduk zei:
Nee hoor ze zijn jouw niet gauw zat.
De waardering voor Carclean.com is niet voor niets een dikke vette 9 op een beoordelingssite:ja

Compleet eens met de beoordeling!!!

Grrr.... setje besteld, komt morgen binnen, en dan kan ik er een paar weken naar kijken en me rot ergeren aan die Ford Mondeo voordat het weer enigzins goed genoeg is om er wat aan te doen..... }:)w
Wat nou opwarming van de aarde... het vriest de komende weken!!!!!:sob:
 
Geduld is een schone zaak....ahum :schaam alsof ik er zelf goed in ben...

Maar je Mitt is ook omgezet naar een Bone, dus dat is ook nog opgelost. Kun je er zodra het weer opknapt goed tegenaan!
 
SpeeDJ zei:
Geduld is een schone zaak....ahum :schaam alsof ik er zelf goed in ben...

Maar je Mitt is ook omgezet naar een Bone, dus dat is ook nog opgelost. Kun je er zodra het weer opknapt goed tegenaan!

Dat ben ik zeker van plan!! :cool:
 
Dankjewel Buster!

Grr.... net toch maar paps gebeld (heeft een loods) jammer genoeg kan ik daar ook niet terecht.
Niemand een ruimte beschikbaar op ma of di? :weetniet ;) ;)
Geduld is een schone zaak.... Jammer dat ik daar niet zo goed in ben. :-"
 
Sanne zei:
Zal wel gewoon blond zijn, hoor. Maar hoezo moet het goedkomen gezien mijn voorsteltopic? meuh
zijn er niet veel die zich al zo goed hebben ingelezen op het forum voordat ze zich aanmelden, vaak is het:
aanmelden,
topic met vraag over dit
topic met vraag over dat
enz enz enz

;)

succes met de nieuwe verslaving :-b