• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sanne stelt zich voor!

janhenduk zei:
Welkom Sanne.
Leuk om te horen dat er zich een jonge moeder zich gaat verdiepen in detailing, hou ik wel van:cool:

Voor de binnenkant van de ruiten gebruik ikzelf de Meguaires NXT glas cleaner een super product.
Het lijstje ziet er voor de rest goed uit.
Kijk vooral nog even in de show-off topic, hier zie je allemaal auto's die in verschillende staten verkeerden waanzinnig goed er uit zijn gekomen.
Bij de show-off wordt dan ook duidelijk verteld in stappen hoe de auto onder handen is genomen.

Als nieuweling kun je hier ook veel opsteken.
Succes

Haha, dank je! o:)

Ben al regelmatig in het show-off topic geweest, geweldig topic! Kan bijna niet wachten tot ik kan bestellen en beginnen.
Wat is de levertijd ongeveer? :-"

@Aron; Superlijstje! Hmm.. vind Dodo's Born to be Mild wel vrij duur om te beginnen moet ik zeggen. En dank je voor de info!

@Cor: Kwestie van proberen dus. ;)

@Michel & BK: Dankjewel!
 
Hoi Welkom!

Gennep... dat ken ik wel ja. Daar kom ik voor mijn werk nét niet. (komen tot aan de brug tussen Oeffelt/Gennep) Haha.

Hier is veel info te vinden. Succes en veel plezier met detailen van je auto('s).
 
Hoi sanne, welkom hier!
uit het voor mij alom bekende Gennep! (loop stage op Het Heijderbos ;) )
succes met het detailen, maar gezien je voorsteltopic moet het goedkomen! :ja
 
De levertijd is, 8-o schrik niet, 1 dag rofl , dus helemaal top.

Wat betreft de Dodo Juice Born to be Mild lijkt de prijs hoog maar als je ziet dat je hier maar heel weinig van gebruikt en hoe dit werkt is het weer goedkoop, echt een aanrader:ja
 
ivo's zei:
Hoi sanne, welkom hier!
uit het voor mij alom bekende Gennep! (loop stage op Het Heijderbos ;) )
succes met het detailen, maar gezien je voorsteltopic moet het goedkomen! :ja

Aha, Heijderbosch, altijd feest daar. ;)
Zal wel gewoon blond zijn, hoor. Maar hoezo moet het goedkomen gezien mijn voorsteltopic? meuh
 
janhenduk zei:
De levertijd is, 8-o schrik niet, 1 dag rofl , dus helemaal top.

Wat betreft de Dodo Juice Born to be Mild lijkt de prijs hoog maar als je ziet dat je hier maar heel weinig van gebruikt en hoe dit werkt is het weer goedkoop, echt een aanrader:ja

Nou weet niet of ik wel 24 uur kan wachten, hoor. ;) Super service, dus. Ik ga de shampoos maar eens vergelijken. Born to be Mild heb ik wel erg veel goeds over gehoord....
 
echt een hele fijne shampoo,
ik ben van autoglym, naar dodo born to be mild gegaan, en wassen is gewoon weer leuk geworden!
nu is hij op, en ben k WEER overgestapt:-"

hij is per emmer/wasbeurt inderdaad duurder (ik geloof 47 ct voor de poorboys tegen 69 ct voor de born to be mild)

als je goedkoper wilt, kan je ook naar de supernatural shampoo van dodo kijken, deze is wel weer in aanschaf duurder (17 euro de 250ml) maar is nog veeel zuiniger, en per emmer, zal je ongeveer even duur uit komen als de super slick&suds.

daarbij heeft de supernatural sheeting agents, waardoor afdrogen NOG makkelijker word!

alleen zit er geen geurtje aan, al moet ik eerlijk zeggen, dat ik in de buitenlucht born to be mild niet ECHT sterk vond ruiken
 
Om mee te beginnen is de PB super slick and suds een hele mooie shampoo, kost per wasbeurt de helft van de Dodo born to be mild
 
Zojuist eerste bestelling geplaatst!!! :party:
Het volgende:
Dodo Juice - Born to be Mild Shampoo
Poorboys World - Natty Paste Wax Blue
Mothers Wax - California Gold Clay Bar Paint Saving System
Poorboys World - Bio-degradable All Purpose Cleaner & Degreaser
Poorboys World - Trim Restorer
Mothers Wax - Mag & Aluminium Polish
Poorboys World - Black Hole
Autoglym - Super Resin Polish
Pro Vision - Anti Fog liquid
2x Poorboys World - Mega Plus Mitt Large
2x Poorboys World - Deluxe Mega Towel
4x Carclean.com - Hi-tech foam applicator


Lijkt me een prima starterssetje, toch? ;)
 
Hmm... net begonnen en het gaat nu al(weer) fout...
Zie dat ik twee Mega Plush Mitt Large heb, en geen mitt voor de buitenkant met wat heftigere vervuiling.
}:)w Ach ja, over een maandje zien we wel weer verder.
 
Dat heb ik gemerkt, super service!!!! :cool:
Jammer dat het geld op is, volgende keer aan de beurt:
Paint Cleaner, wat extra doeken, en als het er enigzins in zit de Wolfgang Detailer Bag :)love ) :-"