• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sanne's collectie

Dank u. :schaam Wordt er verlegen van.

Weer een vraag: hoeveel druk oefenen jullie uit op de DAP?
Ik heb zo min mogelijk druk uitgeoefend om het apparaat het werk te laten doen, dit leek op zich goed te werken.
Maar hoe doen jullie het?
Ja weet het, heb hard lesjes nodig... :D
 
Bij polijsten lichte druk, maar zeker niet veel. Hoe fijner je werkt, hoe minder eigenlijk. Dat voel je wel aan.
Glaze, wax, etc. eigenlijk alleen maar het eigengewicht van de DAP bij horizontaal werken of pad dusdanig
aandrukken dattie gewoon 'lekker raakt'.

Snel Dokter DAP bellen/mailen ;)
 
Ehm.... omdat ik dit weekend of begin volgende week een lichte auto wil doen, maar weer een uitbreiding:
* PB White Diamond
* PB Spray & Wipe
* PB Mega Plush Groen 2x
* Dodo Juice Born Slippy Clay Lube
* Cobra Micro Restore Concentrate
* LC Ultrasoft Finishing CCS Euro Foam Hand Applicator

Ben niet verslaafd, hoor... :-" :schaam
 
Haha Sanne :grinning:
Als ik jouw was zou ik voor de Poorboys Deluxe Mega Towel gaan, is ook mooier afgewerkt vind ik dan de mega plush ,^^
 
Yep, da's deze... beide kanten langere vezels:

https://www.Carclean.com/product/Poorboys_World/Ultra_Mega_Towel_Blauw_39x39cm_PB-UMT_101028
 
De Mega Plush (in blauw of groen) is inderdaad exact hetzelfde als de Deluxe Mega Towel (groen, geel, koraal), maar de DMT heeft een satijnen randje. Deze doeken hebben aan één kant een hogere vezel dan aan de andere.

De Ultra Mega Towel is aanbeide kanten zacht (echt fluffy) met een hoge vezel (beide kanten exact dezelfde vezel, hoger dan de DMT of MT). Deze doek is met name geschikt om wax uit/op te poetsen.
 
ik wil je niet nog verslaafder maken als dat je al bent..
maar de combi monello + limeprime light + wolfgang deep gloss sealant..
heeft mij vandaag ONTZETTEND! verrast!!

4b509d710a5c8-DSC_0172.thumb.jpg


plaatje is klikbaar!
 
Zowiezo alle wolfgang produkten hebben mij verrast:heart_eyes:

Goed bezig hoor Sanne en het ziet er mooi uit.
Je was wel eerder verslaafd als ik:heart_eyes:
 
Aron, wat is nou eigenlijk precies het verschil tussen de gewone Lime Prime en de Lite?? Snap het niet helemaal.
En heb je over de sealant nog een wax gezet?

Alteaniels, geen idee. Is Dr Dap zo populair???