• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Scania achterbumper

Wat een werk zeg ! "Even" een achterbumpertje plaatsen zeggen ze dan, respect voor al het werk !

Even uit interesse een andere vraag : je truck heeft nu 1,4 miljoen gelopen, hoeveel km gaat zo'n vrachtwagen nou gemiddeld mee ?
 
Vandaag kwam er bij ons ook nog even een oosterbuur lossen.
Meteen maar ff gauw een foto gemaakt van zijn achterbumper :D

IMG_1031.jpg


IMG_1032.jpg
 
Gave klus Rogier en leuk dat je dit hier met ons deelt.

Wat mij betreft heb je groot gelijk. Er worden hier duizenden Euro's uitgegeven aan de meest bijzondere zaken. Het is aan een ieder om dat voor zichzelf te bepalen.

Ik vind het in ieder geval bijzonder mooi worden en ben onder de indruk van het vele werk dat er bij komt kijken.
 
Ik heb persoonlijk helemaal niks met vrachtwagens maar ik moet zeggen leuk om het werk zo te zien vorderen en belangrijk is toch dat jij je trots en goedvoelt in dit machtige apparaat!
Doen ze alles met flexibele luchtleiding of is dat omwikkelde kopertubing?
Ik ben vroeger meet en regelmonteur in de industrie geweest dus dat herken ik wel aardig hehe
 
@Denders
Is gewoon flexibele luchtleiding, heeft namelijk niet zoveel te lijden tussen het chassis.

Bumper is geschoppeerd en gespoten en wordt morgenochtend opgehaald in Barneveld.
Als m'n monteur tijd heeft gaan we morgen weer verder.
Ik hoop dat ie het gaat redden want hij moest ook nog 'even' een versnellingsbak reviseren.
 
De bumper is vandaag opgehaald bij de spuiter :)^
IMG_2325.jpg

Even de lampen er los ingedaan om te kijken hoe het staat
IMG_2326.jpg


Monteur had het vandaag helaas te druk om er nog aan te werken, volgende week zaterdag wordt ie gemonteerd en aangesloten. :heart_eyes:
 
Erg mooi Rogier!

Ben ook groot vrachtwagenfan (en verkoper) maar dan van het Nederlandse merk.

Benieuwd naar het eindresultaat!
 
Dat heb jij goed gehoord Iwan!
Terwijl ik lekker op de sdd ronddwarrelde is mijn monteur druk aan de gang geweest met de bumper.
En hij zit erop!!!!
5021b4d4.jpg

0324e989.jpg

9744b695.jpg

0d2ed563.jpg

619a6a91.jpg

Whoooooooooo diiiiiiiiiiiiiiiik!!:heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

Nu alleen de spatlap er nog op maar die is volgende week pas klaar.