Hallo allemaal,
Waarschijnlijk vannacht of vanochtend heeft iemand mijn bumper van mijn Honda Jazz uit 2003 linksachter helemaal kapot geschaafd
. Ik weet niet wie het heeft gedaan, en ik ben alleen WA verzekerd. De plek is ongelofelijk lelijk nu, en het lijkt nu net alsof ik zelf niet kan rijden 
. Mijn ouders zeggen dat ik er niks aan moet doen omdat de auto maar 900,- is, maar ik wil er graag nog een aardige tijd mee door, en het ziet er nu wel erg knuddig uit. Wat kan ik doen? Ik ben een student, dus eigenlijk heb ik erg weinig geld. Ik had zelf wel een nieuwe zwarte bumper gevonden voor 70,-. Misschien niet heel mooi op een rode(verkleurde) auto, maar het is denk ik nog altijd beter dan dit….
Ik ben hier overigens niet voor verzekerd, alleen WA. Heb aangifte gedaan, maar denk niet dat daar iets uit gaat komen..
Groetjes, Suus
Waarschijnlijk vannacht of vanochtend heeft iemand mijn bumper van mijn Honda Jazz uit 2003 linksachter helemaal kapot geschaafd
Ik ben hier overigens niet voor verzekerd, alleen WA. Heb aangifte gedaan, maar denk niet dat daar iets uit gaat komen..
Groetjes, Suus