• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Schaaf? schade aan bumper, dappen?

Tonny

Detailing guru
1 mei 2017
318
153
33
Lemmer
He mensen,

Werd benaderd door iemand of ik schade herstellen. Nou heb ik al verteld dat die zonder over te spuiten nooit volledig te herstellen valt, maar wellicht dat ik het wel wat minder zichtbaar kan maken. De heer komt maandag even langs, dan gaan we even kijken. Enige voorwaarde dat de schade niet erger wordt. Nou is mijn vraag of ik hier gewoon met de DAP overheen kan gaan, uiteraard startend met een lichte combo.

Onderstaande de foto's van de schade. Ik heb het idee dat de primer al zichtbaar is, en dan die witte randjes de blanke lak is? Mijn gedachte was dan dat je dit met polijsten wat kan afronden zodat het in ieder geval minder zichtbaar wordt. Uiteraard is het altijd moeilijk vanaf een foto, maar denken jullie dat ik wel voorzichtig met de DAP wat kan gaan proberen?

Ik hoor het graag. Greets Tonny

IMG_1566.JPG
IMG_1568.JPG
IMG_1567.JPG
IMG_1565.JPG
 
Hetgeen wat er niet uitziet is het stuk zonder blanke lak. Als je dit gaat polijsten zie jet het op dat moment even een stuk minder maar de blanke lak blijft los laten waardoor je redelijk snel weer bladers ziet. Heb het zelf op de Colt. Iedere keer als je polijst maak je het beter qua zicht en een paar weken later zie je de bladers alweer hangen.
 
Ok thanks voor de input tot nu toe.. dus gewoon helemaal niet proberen begrijp ik hieruit, nog meer opinions hoor ik graag :)
 
Keu mensen! Bedankt voor de input. Afspraak gecanceld. En ik weer wat wijzer geworden! :)