Goedemorgen,
Al enige tijd lees ik hier mee op het forum. Gezien het weer steeds beter word wil ik mijn auto onder andere gaan detailen.
Ook zat er bij de aanschaf van mijn auto schade op de achterbumper. Vermoedelijk is deze schade ontstaan door tegen een muurtje of dergelijke te rijden.
Graag zou ik deze schade wat willen opknappen. Spotrepair is altijd nog mogelijk maar omdat de schade vrij laag zit wil ik het eerst zelf gaan proberen.
Ik heb al een Toyota lakstift gekocht waarmee ik de schade wil gaan bij stippen.
Mijn stappenplan is als volgt:
Ontvetten
Eerst polijsten om krassen weg te krijgen?
Opvullen (met penceel of tandenstoker?)
Wetsanden
Blanke lak aanbrangen met penceel
Tot slot polijsten
Foto van de schade:
Wie kan mij tips geven waar ik op moet letten?
Alvast bedankt
Al enige tijd lees ik hier mee op het forum. Gezien het weer steeds beter word wil ik mijn auto onder andere gaan detailen.
Ook zat er bij de aanschaf van mijn auto schade op de achterbumper. Vermoedelijk is deze schade ontstaan door tegen een muurtje of dergelijke te rijden.
Graag zou ik deze schade wat willen opknappen. Spotrepair is altijd nog mogelijk maar omdat de schade vrij laag zit wil ik het eerst zelf gaan proberen.
Ik heb al een Toyota lakstift gekocht waarmee ik de schade wil gaan bij stippen.
Mijn stappenplan is als volgt:
Ontvetten
Eerst polijsten om krassen weg te krijgen?
Opvullen (met penceel of tandenstoker?)
Wetsanden
Blanke lak aanbrangen met penceel
Tot slot polijsten
Foto van de schade:
Wie kan mij tips geven waar ik op moet letten?
Alvast bedankt