• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Schade aan Fiat Barchetta. Straks toch weer te detailen.

Petje af!
Ik heb altijd diep respect voor mensen die "handig" zijn en veel weten van hun vakmanschap of hobby. De handenarbeiders zeg maar en die zitten er hier veel. En eerlijk gezegd vind ik dat echte mannen: mannen die met hun handen werken.
 
Heel strak eindresultaat het heeft eventjes geduurd maar nou heb je echt een prachtbak! Veel plezier er van :)^
 
Superlatieven tekort: wat een prachtig resultaat! 8-()) :)^ Echt heel mooi!
En nu maar weer genieten van het rijden met deze bella! :grinning:
 
Wat een Bella is dit geworden zeg !! Schitterend !

Een week op 2 geleden zag ik 's avonds een Barchetta in deze kleur bij Ede van de A12 de A30 oprijden. Toen dacht ik nog: "Zou dat HLE-99 zijn ?!"
Alleen blonk de betreffende Barchetta niet zo (of ik heb het niet goed gezien, gezien de brakke toestand waarin ik verkeerde zo vlak voor de vakantie).
 
Op zich zou het kunnen, dan kwam ik van Andelst af (waar de auto het afgelopen jaar heeft gestaan) uit de richting van Arnhem, of kwam ik van Veenendaal af. Wat voor dag was dat?
 
Als ik wat meer tijd over heb dan maak ik een uitgebreide reportage met alle uitleg erbij. Eerst rust en genieten! Ben ik echt aan toe naast mn toch best drukke baan.
 
HLE-99 zei:
Op zich zou het kunnen, dan kwam ik van Andelst af (waar de auto het afgelopen jaar heeft gestaan) uit de richting van Arnhem, of kwam ik van Veenendaal af. Wat voor dag was dat?

Ik zou niet meer weten wat voor dag het was (beetje lange werkdagen zo vlak voor de vakantie), maar het was in ieder geval vanuit de richting Veenendaal. Je Barchetta heeft in ieder geval een niet alledaagse kleur (wel een bijzonder fraaie kleur), dus daarom viel het me op.