• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Schade door wasstraat

Best wel bijzonder veel eigenlijk inderdaad voor 1 wasbeurt..
Hier verderop vandaan hebben ze bij de wasstraat zo'n textielstroken.. Iemand een idee of deze ook zo veel swirls opleveren?? Niet dat ik er heen zal gaan maar vraag het me af... :p
 
Volgens mij heeft Tesla ook een niet al te positieve reputatie wat betreft de lak. Geloof dat er bij de model 3 gevallen waren waar de lak op sommige plekken zelfs ontbrak bij aflevering :joy:.

Gegeven de agressieve middelen en de methode van de hele dag auto’s door de straat pompen (zodat je mooi het vuil op de borstels hebt van de auto(s) voor je) kan het nooit zo zijn dat je kras vrij door een wasstraat komt denk ik (textiel of niet).

Als je mazzel hebt is de straat zo ‘pro’ dat een medewerker nog even je auto ‘na poetst’ om je 100% kras garantie te geven :cool:
 
Deze test hebben @nicknameless & Cees een paar jaar geleden ook al eens gedaan tijdens de CarClean meeting in Almere.

Daar trokken ze de vers gepolijste Honda van Goku even door de lokale wasstraat, exact hetzelfde verhaal.

Die foto’s staan wellicht nog wel in het meeting verslag.
 
Afgelopen jaar ook al iemand gezien waar je echt op 25 meter afstand met de zon er op de krassen in de lak zag. In dat geval mooie blauwe Leon die één keer door de wasstraat was gegaan, omdat het door de werkgever werd vergoed. : unamused:
 
  • Grappig
  • Leuk
Reactions: RobinT en Gilster