• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Scholl proberen

Rowen93

Detailing chief
2 nov 2015
123
88
Tilburg
Vandaag de auto gewassen, en als de zon er vol op schijnt zie ik toch nog veel kleine krasjes. Nou las ik op het forum veel over het merk Scholl en vooral de s3?. Maar ook dat dit geen beginnersproduct zou zijn? Zijn er toevallig ook mensen in de buurt van Tilburg die wat meer verstand van dit merk hebben, en tijd hebben om een keer mee te oordelen wat het beste zou zijn? Het betreft een Ford Ka.

Wat heb je allemaal al gedaan om de swirls te verminderen?
Ik gebruik regelmatig Scholl S3, S30+ en sinds kort S40 naar volle tevredenheid.
Maar ook Sonax heeft een prettige lijn om krassen en swirls te verminderen.

Het is een nieuw type Ka. Heb de auto toendertijd 2de hands gekocht, en je kon duidelijk zien dat er mee door de krasstraat werd gegaan. Toen de combinatie Veloce op oranje geprobeerd en dat leek goed te zijn, vervolgens mezzo op wit en finale op zwart. Maar misschien heb ik het begrip van een testspot nog niet goed begrepen of onder de knie. Misschien wat te grof begonnen?

@Bikkel
Zou ik die S17 met paarse pad op mijn dap900 nog na moeten werken met finale?