• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Scholl producten

moto

Detailing chief
18 okt 2008
168
85
Westland
Ik ben er een tijdje uit geweest qua detailing en stam nog uit het tijdperk dat SSR en de Monello producten booming waren. Deze producten heb ik nog ruim op voorraad.

Nu heb ik een topic aangemaakt bij " Projecten" en werd door @Quantoxx op de producten van Scholl gewezen.

https://forum.Carclean.com/threads/chrysler-300c-touring-5-7-hemi-awd.16029/

Wat heb ik nodig voor mijn Chrysler. Ik ben in bezit van een DAP en Rotary en heb hiervoor veel pads liggen.

Sta open voor alle suggesties. Heb een testspot gemaakt zoals te lezen valt in mijn topic en ben daar tevreden over, maar het kan misschien altijd beter/makkelijker.

Laatst bewerkt:
@moto

Ik ben een tevreden Scholl gebruiker. Met name de S3, S17 en S30 in combinatie met de paarse, blauwe en oranje pad is wauw!

Vooral de afwerking van S3 op paarse pad met de dap is al subliem.
Onderstaande foto laat het resultaat zien van de S3. Alleen laat deze een waasje achter als je er een lamp op zet. Nabewerken met S17 op een oranje polishing pad is meestal al voldoende.
Picframe.webp

Enkele hits paarse pad en S3. Moest nog wel nabewerkt worden.
5f928133-00de-437d-8010-0c12bd2f6d28.webp

• Leuk
Reacties: Ferdy
Die pads die je noemt, zijn die ook van Scholl ?
En eventueel S3 en nabewerken met Monello Finale ?
Finale heb ik nog 2 flessen van staan namelijk.

Ja, ik doelde op de Scholl pads. Nabewerken met Finale kan gewoon.

Onderstaande Scholl schema met pads en polijstpasta's.
received_1022129837806557.webp

received_967435313276010.webp